MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

06 června, 2015

Můžu říct, že dnešní den byl docela náročný. Na to, že jsem šla spát až před jednou, jsem byla vcelku brzo vzhůru. Už po sedmé. Ale moje blbá alergie mě prostě nenechá v klidu odpočívat. K ránu už prostě nemůžu volně dýchat, tak se budím. Alespoň jsem toho využila, abych jela k mamce co nejřív, než se moje auto promění v pec...

Hned po příjezdu jsem na zahradě ukázala Maggie bazén. Nechtělo se jí do něj pořádně, ale strčila jsem ji tam a pak už chodila sama :-) Docela se jí to zamlouvalo, protože její kožich, to je výbava na hory do sněhu... Kdybyste nevěděli, tak je to tibetský španěl, takže původem plemeno pochází opravdu z hor... :-D


Pak jsme se pustili do vybalování bazénu a jeho napouštění. Kvůli zvířectvu jsme s mamkou vyráběly oplocení kolem bazénu, aby náhodou nelezli do něj nebo ho nějak nepoškodili. Dalo to fušku a moje ramínka jsou lehce opeklý. Už teď mě to začíná pěkně pálit :-O

Na oběd jsme si udělali kotlíkový guláš na ohni. Byla to mňamka a dokonce jsem dostala výslužku i na zítřejší oběd. Zůstala jsem i na večeři. To pro změnu byly steaky na ohni :-D Jsem fakt nacpaná. Další jídlo chci vidět až zítra :-P 


Nakonec jsem dostala hromadu jahod s sebou. Doma jsem si je zvážila, přesně kilo a půl. Zítra si vyzkouším udělat jahodovou marmeládu v domácí pekárně. Tak jsem zvědavá, jak se mi to povede :-)

Bohužel jsem díky tomu všemu stihla přečíst asi tak pět stránek knížky, takže zítra se mi snad bude dařit líp. Sice potřebuji udělat pár věcí a chtěla bych si přestěhovat nějaké věci v pokoji, ale určitě toho stihnu víc než dnes...

No a díky tomu asi brzo odpadnu a budu spát jako mrtvá... A jak jste se měli dnes vy?


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne