MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

23 května, 2023

Tato tenká knížečka obsahuje dvě novely ze světa Kostičasu. Je to jen takové miniaturní rozšíření k tomu, co už čtenáři četli a zároveň je to spíše takové uchlácholení, než se dočkáme dalších plnohodnotných dílů, což bude ještě trvat. Takže na jednu stranu kniha kdekoho potěší, na stranu druhou bych byla raději, kdyby autorka věnovala čas sérii, abych ji dočetla, než se dostanu do důchodu...


První novela se zabývá šestnáctiletou Paige a jejím vstupem do Jaxonova gangu. Proč tam vlastně přišla, počáteční týdny a především její úplně první nelehký úkol, kterým ji šéf testoval. Text je hodně krátký, přesto je to příjemné zpestření, které klidně mohlo být součástí první knihy.

Druhá novela se odehrává ve dvou časových liniích. První je o tři roky později, kdy Bledý snílek skončí v 'táboře' Refájců a plánuje vzpouru. Druhá linka je o další rok později, kdy je spolu se Strážcem v exilu v Paříži a zotavuje se po dalším věznění. Více prozrazovat nebudu kvůli spoilerům.

Oba příběhy jsou opravdu jen letmým doplněním. Po obsahové stránce to příliš mnoho věcí neosvětlí, podle mě to jen více objasní charakteristiku Paige, její myšlení a chování. Aby ji každý mohl lépe chápat. Nicméně určitě za to bude spousta lidí ráda. Jediné, co mě mrzí, tak velké časové úseky mezi jednotlivými knihami, protože poněkud ztrácím tu návaznost a nepamatuji si vše. A to by nás měly čekat tuším ještě tři díly do konce série...

Odkaz na instagramový příspěvek a komentáře



 Za recenzní knihu děkuji nakladatelství Host.



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne