MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

07 listopadu, 2021

Zhlédnuto #159

neděle, listopadu 07, 2021 4 komentáře

 

Všechny filmy a seriály jsou hodnoceny po prvním shlédnutí, s odstupem času je samozřejmě možnost, že změním názor ;-) Pokud vás zajímají další mé filmové a seriálové zkušenosti, můžete  ještě více hodnocení najít na mém filmovém účtu csfd či seriálovém serialzone. Pokud pro mě máte tipy na dobré snímky, neváhejte se podělit ;-)
  
 
 
Black Widow
Tohle bylo fakt hrozný. První Marvel, který se mi opravdu nelíbil. Celé to bylo trapné, nudné, s minimem akce. Snažilo se to hrát na city, což byla totální blbost. A o efektech raději nemluvit. Nevím, proč ten Hollywood musí vždycky filmy s ženskými hrdinkami totálně zprčit.

Moje hodnocení:
 
Hvězdy nad hlavou [seriál]
Sice nejde o nějakou pecku, třeba na první sérii Vinařů to opravdu nemá, ale jinak se mi to moc líbí. Je to pohodový seriál ze života, ale žádná Ulice, Ordinace a jim podobné. Ty nekonečné blbosti typu telenovely nesnáším. Takže je jasné, že jako obvykle, mě se tohle zamlouvá, ale většině lidí, podle hodnocení, očividně ne.

Moje hodnocení:
 
 
 
Atlantida: Tajemná říše
Klasická Disneyovka, pohádková, tajemná... Ani jsem netušila, kolik takových příběhů mi v dětství uniklo. Pamatuji si ty typické jako Pocahontas, Popelku, Malou mořskou vílu a podobně, ale je jich mnohem více. Buď se u nás kdysi nevysílaly nebo nevím. A co jsem si jako dítě neuvědomovala? Jak jsou ty pohádky mnohdy poučné, s narážkami, které děti pochopit prostě nemůžou. Ale i tak to má něco do sebe...

Moje hodnocení:
 
 
Mike i Dave sháněj holku
Film dávali v televizi a jako hlavní lákadlo pro mě byla ústřední dvojka týpků, kterou znám už z mnoha komedií, takže vím, jaký typ srandiček může přijít. Určitě by mi nevadilo, jak to bylo zaměřené, kdyby to nebylo tak uhozené, trapné, ubohé a fakt divné. Takže po deseti minutách jsem to vzdala, protože zápletka a ta debilita to prostě zabili.

Moje hodnocení:
 
Duna
No vzhledem k tomu, že neznám knižní předlohu, nečetla jsem ji, neznám ani samotný příběh. A tak byl film pro mě absolutní novinkou. Takže předpokládám, že ten povyk a kladné recenze pochází především od fanoušků, protože jinak to nechápu. Pro mě je to chaos, splácanina a nuda. Strašná nuda. Pořád jsem se dívala, kolik času do konce filmu ještě zbývá. Popravdě si myslím, že Duna je spíše materiál na seriál než na film... Takhle tvůrci nakousli tolik informací a situací, že je to prostě nepřehledné.

Moje hodnocení:
 
 
Cruella
O tom, kde se vzala Cruella Devil ze 101 dalmatinů. Emma a Emma jsou to jediné, co film drží. Od začátku do konce. Jedině díky jejich herectví jsem byla ochotná to vydržet do poslední minuty. První hodina se neuvěřitelně táhla a některé efekty byly fakt hrozné, ale jinak to bylo fajn. Přerod Estelle na Cruellu super, zápletka ucházející a hudba skvělá. V celkovém výsledku to nebylo tak špatné, i když jsem čekala asi víc zákeřností mezi těmi dvěmi.

Moje hodnocení:


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

4 komentáře:

  1. Ze zmíněných bych se asi nejraději podívala na Cruellu. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, ze zmíněných jsem viděla Black Widow a Mike a Dave sháněj holku. Black Widow je za mě nejslabší Marvelovka snad všech dob, jak kdyby to ani nebylo od Marvelu. Mike a Dave sháněj holku je přesně styl humoru přítele, takže jsme to viděli už několikrát. Osobně mi to nevadí, ale taky mi to nepřijde vůbec vtipný. Cruellu mám v plánu a Dunu bych asi vidět měla kvůli přehledu, každopádně zkoušela jsem číst knížku a vzdala to - bylo to na mě strašně složité.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S Black Widow naprosto souhlasím... A Dunu, tu bych chtěla taky zkusit číst, ale uvidím 🙂

      Vymazat
  3. Dunu jsem zkusila a vypnula jsem to po půlhodině. Přesně jak říkáš, bylo tam toho moc nakousnuto, ale žádný čas to rozvinout, takže mě to úplně přestalo bavit, respektive ani nezačalo. Naopak Black Widow se mi líbila, dobré okénko do řešení brutálního trauma, ale musí se klást větší důraz na Yelenu, Nataša už to měla celkem vyřešené. Až teda na nápad "jak zajistit, že dokážu zabít záporáka", to bylo praštěný a taky se mi občas zdálo, že si tvůrci nezjistili, že sovětský svaz nepadl někdy kolem roku 2010 a že s ním počítali v době, kdy už byl dávno relikt minulosti. Ale to tam maj celkově problém s časem, když původně ty komiksy byly generace, maximálně dvě po válce a najednou ty samé postavy musí ve stejném věku fungovat dneska a přitom nějak skloubit, že pochází z institucí nebo situací zaniklých před čtyřiceti lety.

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne