MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

19 října, 2019

Objevila jsem opět nějaké zajímavé snímky. V prvním případě se docela těším a zároveň bojím, co z nového Ledového králoství bude. Přece jen už je to nějaká doba od jedničky a pokračování ne vždycky dopadnou dobře. Nicméně ujít si ho nenechám. A další tři kousky jsou spíše zaujetím a to především díky hereckému obsazení. První by mohl být novou položkou na vánoční promítačky (podle kvality samozřejmě), druhý snad komedie a třetí nevím jistě, protože na válečné filmy už moc nekoukám. Takže teprve uvidím, do čeho půjdu... A co jste našli vy? Co vás zajímá nejvíc?


Ledové království 2
Proč se Elsa narodila s kouzelnou mocí? Odpověď ji svůdně volá a zároveň hrozí, že zničí její ledové království. Společně s Annou, Kristoffem, Olafem a Svenem se královna Elsa vydává na nebezpečnou a pozoruhodnou cestu. Ve filmu Ledové království se Elsa obávala, že je pro svět příliš mocná. Ve snímku Ledové království II musí doufat, že je mocná dostatečně.
 
Last Christmas
Kdyby Bridget Jonesová hledala ještě větší zoufalku, než je ona sama, v Kate (Emilia Clarke) by se určitě trefila do černého. Ta holka sice vypadá jako roztomilý diblík, ale ve skutečnosti je magnetem na špatná rozhodnutí všeho druhu – nerozumí si s vlastní rodinou, nevyzná se sama v sobě, neumí si najít normálního chlapa a navíc pracuje v obchodě s vánočními potřebami. To se pozná tak, že chodí v asexuálním skřítkovském kostýmku, neustále cinká rolničkou a v hlavě jí pořád jede vánoční hit George Michaela „Last Christmas“. Přitom přesně před rokem balancovala mezi životem a smrtí, když podstoupila velmi komplikovanou operaci. Jeden by řekl, že si té „druhé šance“ bude víc vážit, ale Kate je evidentně všechno fuk. Okázale kašle na všechno a na všechny a životem proplouvá cestou nejmenšího odporu. Pak ale potká Toma (Henry Golding), trochu záhadného mladíka, který se jí čím dál víc začne plést do cesty a do života. A i když je Kate odhodlaná pokračovat ve svém dosavadním stylu života, vlivem tohohle kluka, vánoční atmosféry a magického Londýna začne její předčasně okoralé srdce velmi rychle tát.
 
Na nože
Satirická krimi komedie Na nože zábavným způsobem ukazuje, jak může dopadnout vyšetřování záhadného úmrtí autora tajemných detektivních příběhů, když jsou všichni v jeho blízkosti podezřelí. Svérázný detektiv Daniel Craig pojme řešení případu po svém a vyšetřování každého člena této excentrické rodiny se ukáže býti složitější, než se zpočátku zdálo. V napínavém detektivním příběhu, v duchu nejlepší tradice Agathy Christie, rozehrají herecký koncert Chris “Captain America” Evans, Jamie Lee Curtis, Michael Shannon, a Don Johnson.
 
Bitva u Midway
Válečný velkofilm světoznámého režiséra Rolanda Emmericha (Den nezávislosti, Patriot, Godzilla) líčí příběh příslušníků amerického námořnictva a letectva v bitvě u Midway, která znamenala zlom na pacifickém bojišti druhé světové války. Hvězdně obsazený film (Luke Evans, Woody Harrelson, Patrick Wilson, Ed Skrein, Aaron Eckhart, Nick Jonas a další) působivě ukáže nejen pozadí konfliktu, ale zejména bitvu samotnou, která doposud nikdy nebyla natočena tak velkolepě. Zároveň nám jednu z rozhodujících námořních bitev druhé světové války přiblíží i z pohledu japonské armádní elity.

Obsahy filmů jsou z webu csfd.cz...


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

12 komentářů:

  1. Veľmi sa teším na Last Christmas.Emily je moja obľúbená herečka a podľa traileru to vyzerá na super príbeh.Bitva u Midway tiež vyzerá super.Asi sa po dlhom čase vyberiem do kina :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na Ledové království a Last Christmas se také těším + ještě na Doktor Spánek.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Já se hodně těším na Midway, Last Christmas i Ledové království.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já hlavně to Ledové království. Filmy mi poslední dobou přijdou nějaké slabší...

      Vymazat
  4. Ledové království, tak na to se těším. Film s vánoční tématikou přijde také vhod v prosinci :)

    OdpovědětVymazat
  5. Last Christmas, Last Christmas! Miluju Vánoce a tenhle biják si nenechám ujít :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hlavně abychom pak nebyly zklamané :-)

      Vymazat
    2. Snad ne, ale on je člověk s Vánoční náladou většinou jak opilej a leccos odpustí. Teda, alespoň já to tak mám :-D

      Vymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne