MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

20 ledna, 2019


Zdravím vás věrné duše. Už je to zase týden a nazrál čas mrknout na dění za uplynulé dny. Popravdě to mám trošku v mlze a přijde mi, že těch sedm dní uteklo neznámo kam. Takže to bude takové opáčko i pro mě :-D

Abych na blogu neřešila pořád jen knihy, napadlo mě, že po všech těch hodnoceních filmů a seriálů, bych mohla stvořit nějaký přehled za celý rok. Na filmy jsem tvrdší kritik než na knihy. Je pravda, že od fílmu, který mi prostě už nenechává žádný prostor na vlastní fantasii, prostě očekávám maximum. A tak jsem obvykle zklamaná a většina snímků je pro mě průměr. Za ty roky mě jen tak něco nepřekvapí. Nicméně pár věcí za zmínku stojí, takže vznikla Statistika diváka, letošní první a snad do budoucna ne poslední...


Teď se mrkneme na nové přírůstky. Zatím se docela držím plánu. Včera jsem si koupila Sedm kamenů lásky a ztráty od Gabaldon. Přemýšlela jsem, jestli ji tak potřebuji. Ale nakonec na knihu hodili pěknou slevu třicet procent a ještě členům klubu přidali na nákup přes e-shop dalších deset. Takže bylo rozhodnuto a kniha putovala do košíku. Ale ta byla na seznamu. Mimo seznam jsem si pořídila ještě Studio 6, které bylo posledním chybějícím dílem do série a KK ho měl v katalogu za 89,-. Tudíž jsem se hrozně plácla přes kapsu a knihu nakonec vzala :-P. A jako poslední přírůstek u mě přistála výhra v podobě Nyxie. A to je vše přátelé :-D



Dále jsem v týdnu sepsala článek z rubriky Kniha nebo film, kde jsem tentokrát vybrala Ready Player One. Měla jsem čerstvě přečtenou knihu a tak jsem hned zkoukla film. A musím říct, že jsem v tomto případě měla zvolit opačné pořadí. Možná bych pak z obojího nebyla ta zklamaná. Ale na druhou stranu jsem ráda za odezvu, protože k tomuto článku se mi sešlo docela dost názorů, nejen na blogu, ale i na facebooku a podobně. A většina spokojených zastánců právě viděla nejdříve film a pak si přečetli knihu nebo se na ni teprve chystají...


Z přečtených knih tohoto týdne zmíním Cesty se rozcházejí, které však nesplnily moje očekávání. Těšila jsem se na něco velkého, ale autorka prostě ty závěry neumí vůbec napsat. Celý názor si však můžete přečíst v recenzi, kde jsem to všechno sepsala... Momentálně čtu Nyxii, dnes s tím snad pořádně pohnu a do zítra bych chtěla mít dočteno a pokud možno i sepsáno, tak uvidíme :-)


Trošku jsem oprášila i Praktický koutek a sepsala návod na Goodreads a jak si ho vložit do menu. Pro některé možná už známá věc, pro někoho se ale možná článek hodí. Tak se můžete podívat zde. Snad je to dostatečně srozumitelné :-)

Jinak se nic velkolepého nedělo. Obvyklá denní rutina, práce na blogu, brouzdání a čtení. Myslím, že už není nic, co by vyloženě stálo za zmínku. Tak se mějte hezky a klidnou neděli :-)


Přírůstky

  • Studio 6
  • Nyxia
  • Sedm kamenů lásky a ztráty




Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

6 komentářů:

  1. Pěkné shrnutí, z knih bohužel žádnou neznám :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To jsi byla tento týden hodně aktivní :) Hrozně mě láká Nyxia a i Cesty se rozcházejí. Akorát souhlasím, že v Divergenci autorka ten konec moc povedený neměla, takže se děsím, jak to dopadne s touto sérií :) A Ready Player One u mě byla nejlepší kniha, jasně na celé čáře. Později jsem viděla i film a ten se taky povedl :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem asi hrozný kritik :-D Ale RPO pro mě taková pecka nebyla :-)

      Vymazat
  3. Od Lizy Marklund mám doma Svědka, ale ještě nepřečteného. Celá série by se mi taky hodila, asi to bude kámen úrazu, proč jsem ho ještě nepřečetla :D

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne