MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

20 listopadu, 2016

Shrnutí týdne #123

neděle, listopadu 20, 2016 8 komentářů
V poslední době, kdy je pracovní shon na denním pořádku, jsem se opětovně pustila do omalovánek. A to ve velkém. Už jsem to potřebovala a jelikož mívám období, kdy úplně zapomenu, že nějaké omalovánky mám, zbývá mi opravdu hodně obrázků na dodělání. Nicméně to, co jsem dokončila v poslední době můžete vidět v článku, který to shrnuje.

Mimo to jsem neodolala a pořídila si nakonec i nové omalovánky Johanny Basford, tentokrát s názvem Vánoce. Jak příhodné. Jsem ráda, že to stihla dodělat, protože když jsem se dočetla, že bude připravovat Magickou džungli, ani jsem nevěřila, že dokáže do konce roku vydat dvoje omalovánky. Ale podařilo se. Recenzi na Vánoce chystám, během příštího týdne to určitě bude na blogu. A jako třešničku na dortu jsem sehnala jedno staré vydání Jane Eyre v antikvaritátu. Takže ji mám konečně doma, sice starou, ale i to se počítá.



Začnu tak trochu z hlediska blogu. Tento týden mám neskutečnou radost. Návštěvnost se mi opravdu rapidně navýšila, taktéž mi přibyli fanoušci na facebooku a instagramu. A aby toho nebylo málo, kdykoli napíšu nějaký status, přijdou hodní lidičkové a odpoví mi. Moc děkuji všem, protože mě tím neskutečně těšíte. O to víc mě pak všechno to ohledně knih a blogování baví :-) Díky díky všem...

Stihli jsme třeba drbat o vánocích. Ano, blíží se to a každý máme dárky vyřešené úplně jinak. Já po několika dnech a nervech v kýblu, mám téměř vše vymyšlené a zařízené. Někteří mě předběhli a v době, kdy já teprve vzala v úvahu, že by bylo na čase nad tím mořit mozkové závity, tak tito lidé už měli dárky dávno hotové. Ale těší mě, že nejsem mezi posledními a spousta jiných to teprve čeká. Tak vám, těm zbylým, držím palce :-)

Posuneme se dál. V pondělí jsem se konečně dočkala i já a přišel mi balíček v rámci nové spolupráce s Presco Group. Na rozdíl od ostatních, kteří zkoušeli omalovánky a dětské knihy, já šla do nové kuchařky. Ta je velice zajímavá a krásně zpracovaná a koneckonců, můžete na ni kouknout i v recenzi. A pokud se vám líbí, můžete zkusit své štěstí v soutěži :-)



Konec roku se blíží a já se pomalu připravuji na ten nadcházející. Mnoho edičních plánů na rok 2017 ještě není k nahlédnutí, ale z toho mála informací, co jsem na internetu dohledala, jsem si sestavila seznam knih, na které si rozhodně počkám. A vy se na něj můžete kouknout zde... Máte už vybráno taky?


Poslední filmové očekávání jsem sepsala v srpnu. Ano, je to už dlouhá doba, ale čekala jsem, až se mi sejde víc jak dva filmy. No, nakonec jsou jen čtyři, ale v poslední době do kin nejde nic, co by se mi zdálo dostatečně ucházející. Tak alespoň toto, na to jsem velice zvědavá. A co vy? Na co čekáte?

poster poster poster poster

No, co se týče dneška, ráda bych dočetla Winter. Zbývá mi asi sto stránek, to bych mohla dát. Teď si však musím jít udělat rychle večeři. Mám v plánu křidýlka :-D Už se těším. Jen ještě nevím, jestli se mi bude chtít k nim dělat chipsy nebo jestli se na to vyprdnu... Každopádně si musím pospíšit, večer by tam měl být poslední díl pořadu Tvoje tvář má známý hlas.

Jako obvykle bych toho chtěla stihnout strašně moc, ale ten čas jednoduše není. Už se však těším na příští týden. Chci péct tři druhy cukroví, víc dělat nebudu, mamka už něco objednávala. Ráda bych dořešila poslední dárek a všechno zabalila. Určitě očekávejte recenzi na nové omalovánky a na zmiňovanou Winter. Navíc čekám balíček od Míši z Knižního deníčku ;-) Ano, beru úplatky :-P A nejlepší zpráva, čeká mě volný víkend a k tomu i pátek! Já se snad nedočkám...

Takže, já jdu rychle plnit svoje plány. Vy se mějte krásně, užijte si večer a ahoj zase příští týden :-)


A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji





Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

8 komentářů:

  1. Pěkné shrnutí :) Je vidět, že v roce 2017 se máme na co těšit :) A skvělý výběr filmů, nejvíce se těším na Příchozí :) Měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji k nové spolupráci! V následujícím roce se těším na (nejen) Volání netvora, které má nádhernou obálku, určitě nás toho čeká zase ohromná kupa, že to zas nebudeme stíhat číst :)

    OdpovědětVymazat
  3. Omalovánky, ty Vánoční, jsem dnes viděla u Šárky a strašně se líbí. Myslím, že si udělala dobře :)
    Katy

    OdpovědětVymazat
  4. Volani netvora jsem si kupovala minuly tyden. Je sice v holandstine, ale obalku ma stejnou jako ceske vydani a uz se moc tesim, az se do ni pustim :-)

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne