MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

06 září, 2016

Viděla jsem... #114

úterý, září 06, 2016 10 komentářů
Všechny filmy a seriály jsou hodnoceny po prvním shlédnutí, s odstupem času je samozřejmě možnost, že změním názor ;-) Pokud vás zajímají další mé filmové zkušenosti, můžete  ještě více hodnocení najít na mém účtu Csfd. Seriály, které sleduji najdete na Edně... Pokud pro mě máte tipy na dobré filmy, neváhejte se podělit ;-)

 poster poster poster
poster poster poster

Než jsem tě poznala
Nemůžu se přiklonit k těm velkým 'fanouškům'. Mě to přišlo úplně obyčejné. Film si mnohé získal určitě jen díky hercům a romantické zápletce, ale to je tak vše. Pro mě je mnohem lepší například film Nedotknutelní...

Moje hodnocení:

Spotlight
O filmu jsem se dozvěděla až díky předávání Oskarů nebo v něčem podobném. Díky známých tvářím jsem si řekla, že tomu dám šanci, i když jsem si přímo nezjišťovala o čem to vlastně je. Film se zabývá dost vážným tématem a je podle skutečného dění. Ale pro mě nic, co by mě zaujalo. Strašně jsem se ztrácela ve všech těch jménech lidí a navíc se i hodně nudila. Pro mě naprosto nezáživný film, dané téma ani zpracování prostě není pro mě, já jsem spíš na živější a akčnější snímky. Tohle příště vynechám.

Moje hodnocení:


REVENANT Zmrtvýchvstání
Mno, co jiného napsat, že jen veliké zklamání. Do hodiny jsem to vydržela jen držením zuby nehty, pak už jsem musela hodně přeskakovat, protože to bylo nudné, otravné a strašně zdlouhavé.

Moje hodnocení:
CSFD


Sebevražedný oddíl
Jako celek to nebylo špatné, docela jsem se nasmála, i když je pravda, že mi to přišlo zbytečně zdlouhavé. Hlavně s tou čarodějnicí. Navíc nechápu, proč zrovna na ní používali tolik digitálních efektů, na její kroucení zadkem (fakt trapas) a podobně. Joker byl hooodně děsivý. Nemůžu ale říct, že by mi seděla každá postava. Celkový dojem je u mě průměr. Jsem asi prostě tým marvel :-)

Moje hodnocení:
CSFD


Hra peněz
Další z mnoha filmů o burze. O tom, jak se obchoduje s penězi a jak je to nebezpečné. A ten, kdo je na tom finančně špatně, by do toho neměl jít, protože zoufalí lidé dělají zoufalé činy. A taky o tom, jací lidé jsou a když všechno skončí, vesele si žijí své životy dál, aniž by to pro ně znamenalo nějaké poučení nebo je to vedlo k nějakému jednání.

Moje hodnocení:
CSFD


Bastille Day
Celý film je v podstatě o zkorumpovaných policajtech, kteří naplánují docela velkou akci. Je až neskutečné, co lidé na jejich pozici dokáží vyvolat a začít obrovskou vzpouru. Ale na druhou stranu dobrý dojem z filmu kazí fakt, že o záchranu se stará jediný americký agent ze CIA. Což je fakt trapárna...

Moje hodnocení:



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

10 komentářů:

  1. Revenant me take zklamal. Naopak Sebevrazedny oddil se mi libil moc. Na Nez jsem te poznala se teprve chystam.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oddil nebyl uplne podle mych predstav. Nebyl spatny, ale byly tam veci, co mi pily krev.

      Vymazat
  2. Z Revenantu jsem byla velmi zklamaná a stejně tak i z Než jsem tě poznala. Herci byli skvělí, ale nedostalo mě to tak, jak by asi mělo a nepochopila jsem proč se stalo, to co se stalo... spíš mě to štvalo no :D
    Na SS jsem zvědavá (hlavně teda na herce), tak snad se mi bude aspoň trochu líbit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se Oddíl líbil, i když nejsem fanda superhrdinů. :D Máš docela negativní recenze na filmy koukám. :D

    xxx
    dream-little-dream.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co se tyce filmu, to jsem opravdu tezky kritik. Pres sito projde malo co :-)

      Vymazat
  4. Me Before You som nevidela a neviem či chcem, keďže kniha ma rozplakala a nemienim to podstupovať znova :D So Suicide Squad súhlasím. Prišlo mi to zdĺhavé, no nič také sa tam často nedialo. Myslela som, že tam tej akcie bude oveľa viac.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Me beforu you byl docela slabý film. Nevím nakolik se to drželo knihy, ale vzhledem k tomu, že toto je docela časté téma (jedn zdravý, druhý nějakým způsobem nemocný), tak mě to ani nějak extra nebavilo. Už na tom nebylo nic originálního...

      Vymazat
  5. Mám v plánu mrknout akorát na Než jsem tě poznala a to jen proto, že mi kamarádka nedá pokoj dokud to neuvidím :D Ale celkově mě nic z tehle filmů nezaujalo...

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne