MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

30 května, 2016

Měsíc s knihou - květen

pondělí, května 30, 2016 9 komentářů
Sice do konce měsíce zbývají ještě zhruba dva dny, ale není šance na to, abych stihla dočíst Dědičku ohně. I kdybych se překonala a četla jako šílená, mám přečtených opravdu jen málo stránek. Takže už dnes sepisuji přehled toho, jak úspěšný měsíc jsem měla tentokrát...

 

Ještě před Světem knihy jsem si psala o dvě recenzní e-knihy. Plánovala jsem si to jako četbu na cestu. Nakonec z toho moc nebylo, protože po cestě do Prahy nám vlakem pořád běhaly děcka a moje soustředění nebylo tudíž největší. A zpátky jsem byla docela vyřízená a pořád usínala :-) Jako první jsem dostala Prach a stín, knihu, která se mi opravdu zalíbila...



Jako druhý mi přišel Naslouchač fantasy od české autorky. Toho jsem dočítala teprve nedávno. Kniha nebyla špatná, i když nějaké výhrady jsem měla. Dočíst se to můžete v recenzi...



Květen se nesl i v duchu výher. Od začátku roku se na mě štěstí neusmálo a já už se přestávala pomalu zapojovat do soutěží. Jednou, při sepisování přehledu akcí a soutěží, jsem se zařekla, že se pořádně zapojím, když už to vyhledávám. A najednou to bylo. Vyhrála jsem od Fragmentu Projekt Alfa - V pasti.



Od Metafory jsem vyhrála Dubnovou čarodějku. Zatím jsem se o ní dozvěděla jen to, že je trochu složitější. Číst ji mám v plánu, ale někdy v budoucnu, až pohnu s knihami, které mám delší dobu...



Vyhrála jsem ještě kuchařku Lahodně s Ellou každý den. Vypádá moc krásně a recepty mi příjdou dost 'exotické' na můj vkus. Ale třeba si tam něco vyberu, co bych mohla vyzkoušet :-)



Nicméně jako poslední jsem ukořistila knihy přímo na veletrhu. A tady můžete vidět Ódinovo dítě, Kázání ohně, Bez šance, ilustrovaného Harryho Pottera a Jonathana Strange a  pana Norella. A nakonec opět dvě výhry od Dobrovského ze stánku veletrhu - Džusy (ty jsem darovala mamce) a Hostinu ledu a ohně... :-)



Na přírůstky to nebyl zrovna nejslabší měsíc :-) Jsem spokojená. Nebýt veletrhu, bylo by toho mnohem míň. Knihovnička se pomalu plní, ale zatím je místa dost ;-) Jen ještě mít víc času na přečtení knih, které jsem do ruky nestihla vzít... Přečtených už mám bohužel míň...

Celkový počet nových knih: 9 papírových knih, 2 e-knihy

 

Přečtené knihy



 Celkový počet přečtených stránek: 1842


    Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

    Lucy Lillianne
    V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

    9 komentářů:

    1. Ten ilustrovaný Harry Potter je tak krásný, nemůžu se ho nabažit :) Knižní úchyl prostě :)

      OdpovědětVymazat
    2. To moje knihovnička je moc malá a praská ve všech! Pěkné zhodnocení, tu výhru ti vážně závidím :)

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. Děkuji :-) Taky dělám knihám stále větší a větší prostor. Asi budu brzy spát u stropu :-)

        Vymazat
    3. Moc pěkné přírůstky, teď jen ten čas, jak píšeš. Přeji, ať je ho co nejvíc! Měj se hezky :)

      OdpovědětVymazat
    4. Pekne kousky, jak nove, tak ty prectene :-)

      OdpovědětVymazat

    Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




    @lucylillianne