MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

13 března, 2016

Shrnutí týdne #87

neděle, března 13, 2016 čeká na komentář
Konečně je neděle a já mám za sebou ten nejšílenější týden v práci. Abych to zkrátila, vymysleli si takovou nesmyslnost, kterou jsem musela splnit do týdne. Jinak prý malér. Takže to znamenalo hodiny přesčasů a dřiny, domů jsem chodila polomrtvá. Ale i tak jsem si udělala čas na vás a na tento blog a samozřejmě i na sebe, protože jsem se snažila nezanedbávat čtení :-P

No a jak můj týden probíhal? Když jsem měla volno, trávila jsem ho v posteli u knih a filmů. A z toho vyplývá, že jsem viděla i nějaké nové kousky. Například jako Sicario: Nájemný vrah. Náhodou jsem někde zahlédla (televize nebo csfd) kousek ukázky a zaujali mě herci, takže jsem si řekla proč ne. Akčňáky já fakt ráda. Ale místo nakopávání zadků tam šlo spíš o hnusné chování k lidem, o zneužívání moci a autority, o drogy a vládní organizace, bla bla,  a podobně. Takže nakonec docela nuda. A pak jsem zkoukla V srdci moře. Protože tam hraje Chris Hemsworth. No, i pěkná tvářička vám nezajistí hit... Co naplat... Všichni na netu hodně rozebírali Dánskou dívku a Brooklyn. Doufala jsem tedy v něco víc, než se z toho nakonec stalo. Opravdu nechápu ten humbuk. A co bylo nejhorší, včerejší kino ten můj týden totálně završilo. Byla jsem na Alianci, která u mě naprosto propadla a dostala ode mě pouhou jednu hvězdičku, což filmům dávám opravdu velice výjiměčně. Byla z toho hotová pohroma, protože filmaři si z knihy vzali jen postavy a veškerý děj byl pozměněný. Z kina jsem odcházela opravdu dost vytočená... Takže jak jsem konstatovala, filmový průmysl jde do kytek.

poster poster poster poster poster

Co se týče knih, pustila jsem se do série Roztříštěná. První díl se jmenuje Jsem roztříštěná. Moje nadšení poněkud opadlo, protože jsem opravdu očekávala něco úplně jiného. Série není úplně k zahození, ale nejvíc budou juchat mladá dívčí srdce :-D U druhého dílu Jsem zlomená to platí také. Sice už jsem se dočkala lepšího děje i já, ale stále to není ono. U třetího dílu už nepředpokládám žádné změny... Více v recenzích...

Moje nadšení do knih samozřejmě ani tak neupadá a já z toho už začínám chytat nemoc (snad nejsem sama :-D). Tentokrát jsem to nevydržela a pořidila si tři nové kousky (původně to mělo být jedenáct!). A jaké to jsou? Adaptace, o které všichni tak básní, Jiskra v popelu, opět spousta chvály a pak Všichni jsme hleděli vzhůru, protože mě zaujalo to téma blížící se katastrofy pro Zemi... Mimo to se mi díky Ailin podařilo konečně sehnat Cinder, všemi tak zbožňovaný první díl Měsíčních kronik. Teď už se musím jen modlit, aby se mi časem podařily koupit i zbylé díly...




Už předminulý týden jsem začala pracovat na nové šabloně na přání. Tentokrát je opravdu hodně jednoduchá. Moc s grafikou neumím a věčně bojuji, ale jak vidno, většině asi vyhovují ty úplně jednoduché, které jakžtakž zvládám :-D Takže tento týden jsem ji dodělávala a připravovala detaily, abych mohla blogerce napsat co nejdříve...

A to byly hlavní události z mého týdne. Dneska už hodlám akorát hodit nožky hore a válet se. Teda až na vaření večeře. Jíst se musí, hlavně ten můj skvělý žaludek to potřebuje. Ale po večeři si pustím asi seriály, ať nejsem moc pozadu a navíc jsem neodolala a zašla do Stoklasy a koupila si nějaké komponenty. Mám v plánu udělat si takovou pěknou kovovou záložku, která bude hodně přeplněná ozdobami, něco na styl takových těch náramků na ruku, na které se připínají desítky malých ozdob. No uvidím, co z toho nakonec vznikne :-D :-P A jaký jste měli týden vy? Co nového?


A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne