MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

22 listopadu, 2015

Shrnutí týdne #71

neděle, listopadu 22, 2015 čeká na komentář
No čím bych začala. Moje stížnosti na málo času už přeskočím, o tom tady kecám pořád. Ale je pravda, že se to celkově může odrážet i na aktivitě blogu. Když není čas, nejsou ani články...

A jelikož jsem většinu roku strávila čtením, poslední dobou mám spíš chuť se válet u televize, seriálů a filmů... Při jedné příležitosti jsem narazila na informaci, že po asi třinácti letech se připravuje pokračování Hledá se Nemo, ketré se bude jmenovat Hledá se Dory. Tentokrát se bude ale postrádat Doryina minulost :-) Tím pádem si film připisuji na seznam... Konečně jsem se dostala i na Mimoně. I když to bylo spíše zklamání. Čekala jsem mnohem lepší sradnu. To nejlepší z filmu ukázali už v traileru a zbytek byl o ničem. Opravdu mě to mrzelo, protože jsem doufala v něco jiného. A pak hlavně televize, podařilo se mi naladit novou stanici Prima Max, kde večer dávali například nový Total Recall a asi po hodině jsem si uvědomila, že film běží bez reklam. Hrozný nezvyk :-P Obvykle si něco pustím a jen se válím, to je tak skvělý odpočinek :-D

Poster undefined 
       Hledá se Dory poster

Teď před vánoci se internet hemží soutěžemi o knihy a v jedné jsem narazila na omalovánky, které jsem ještě neviděla. Takže bylo samozřejmostí to trochu zase okouknout a našla jsem hromadu nových nebo chystaných, o kterých jsem nepsala. Takže vznikl už pátý článek o omalovánkách, který můžete okoukat zde. A pokud vás zajímají ty soutěže, tak nezapomeňte sledovat fb skupinu...

Co se týče knižních přírůstků, tento týden je to jedna výhra z Halloweenského knižního hopu, kde jsem vyhrála knihu od Neila Gaimana, záložku a samolepku. Snad budu mít co nejdřív čas, abych se na to koukla :-)


A abych z těch knih nezblba, tak jsem se začala věnovat i mému druhému blogu. Na staré adrese mě už štvaly ty reklamy, které byly opravdu všude a taky omezené možnosti. Po pěti letech práce to teď přesouvám a je to docela fuška. Ale budu určitě spokojenější a hlavně doufám, že mě bude víc bavit přidávat nové články. Momentálně je to pro mě relax, protože knihy a věci okolo nich řeším dnes a denně a někdy mě to docela zmáhá...

No, já jdu chvíli brouzdat a pak povalím do kina na nové Hunger Games. Už se těším :-)


A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji

 



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne