MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

11 října, 2015

Shrnutí týdne #65

neděle, října 11, 2015 čeká na komentář
A je tu zase neděle. Nejvyšší čas napsat přehled uplynulého týdne, co se dělo, co nového a podobně. I když novinek asi mnoho nebude. Měla jsem dovolenou a půlku jsem proležela s otravnou chřipkou. Snad díky tomu budu mít zbytek zimy pokoj...

Co se týče mého projektu s re-readingem, jsem teprve u druhé knihy. Nějak se mi to nahrnulo, recenzní kousky a navíc i čekám na něco nového. Pochybuji, že stihnu celého Harryho Pottera do konce roku, ale to mi nevadí. Nemá smysl se do toho tlačit, pojedu svým tempem. Koneckonců, do konce roku bych čtyři díly stihnout mohla...

Konečně mi dorazila sovička, kterou jsem strašně dlouho sháněla. Podařilo se mi nechat si jednu udělat podle mých představ. Bude to takový můj maskot blogu, protože v logu mám sovu, takže se bude docela často vyskytovat i na mých fotkách s knihami... Mimo sovu mi přibyla i jiná super věc. Takový dřevěný stolek pod notebook, který mám do postele (jak jsem byla nemocná, ideální věc). Ale je polohovací, takže si na něj můžu položit i knížku nebo kreslit relaxační omalovánky. Tohle byl parádní kup... :-P

Největší novinkou je, že po facebook skupině Knižní novinky, jsem založila novou Knižní akce a soutěže. Vzniklo to ze stejného důvodu jako první skupina, abych si nespamovala zeď blogu takovými příspěvky, proto je to odděleně a může to sledovat jen ten, kdo chce...

Při hledání jedné knižní série se mi podařilo najít jednu stránku, kde se prodávají jen knihy. Je to něco jako antikvariát, ale funguje jako aukro. Takže kdo má zájem, může mrknout tady... A když jsem u toho prohledávání internetu, hledala jsem nějaké dobré akce a tak dále, a narazila jsem na informaci, že jsou v plánu další omalovánky a to hned několik. Vydala jsem proto další článek...

Mimo to, musím všem svým návštěvníkům poděkovat. Na blogu se začaly ty statistická čísla hodně načítat, takže nejen, že minulý měsíc padl rekord v návštěvnosti od přestěhování blogu, tento měsíc už byla dokonce pokořena hranice 21000. Což je moc krásné číslo a ani si neumíte představit, jakou radost z toho mám... :-D To mě také přivedlo k jednomu dumacímu článku. Sama vidím, jak je těžké sledovat všechny blogy, které bych sledovat chtěla. A proto jsem se ptala, jak jste na tom vy, kolik toho stíháte, čtete všechno a podobně. Přečíst si to můžete tady a budu ráda za každou reakci :-)

A na závěr, jedinou mou přečtenou knihou minulého týdne byla Královna Tearlingu. To jsem měla tak velké plány. Co se mnou, s lenochem :-P

To bude pro dnešní přehled vše. Nezapoměnte se mi nějak vyjádřit, já se budu taky snažit více komentovat u vás :-) Mějte hezký zbytek neděle :-)


A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji

 



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne