MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

11 dubna, 2015

Filmy, které se chystají do kin zaujaly mě buď svým obsahem, hereckým obsazením nebo dalšími detaily... A co vy, máte nějaký další tip?

poster
Už jsem viděla všechny čtyři předchozí filmy. První dva filmy jsem viděla už jako malá. A vyrůstala jsem na tom. Akční filmy mám moc ráda. I když někteří zrovna tyto nemusí, já zase nemůžu říct, že by byly vyloženě špatné. Dokonce i Salvation se mi zalíbilo... A tak se obrním a zkusím i tento film :-P

Terminátor Genisys

Sci-Fi / Akční / Thriller / Dobrodružný
USA, 2015

Režie: Alan Taylor
Scénář: Laeta Kalogridis, Patrick Lussier
Kamera: Kramer Morgenthau
Hudba: Christophe Beck
Hrají: Emilia Clarke, Arnold Schwarzenegger, Jason Clarke, Jai Courtney, J.K. Simmons, Dayo Okeniyi, Aaron V. Williamson, Matt Smith, Byung-hun Lee, Sandrine Holt, Griff Furst, Teri Wyble, Brett Azar, John Edward Lee

Píše se rok 2029. John Connor, hlavní vůdce hnutí odporu pokračuje dál ve válce proti strojům. A již je na pokraji samotného vítězství. Přesto ho však stále tíží myšlenka neznámé budoucnosti včetně samotné jeho existence. Špionážní jednotka TECOM totiž odhalí nové spiknutí SkyNetu, hlavního mozku všech vzbouřených strojů - terminátorů. To je namířeno proti vyhlazení lidstva a jeho útoku na dvou frontách. Jednak v současnosti, ale také v minulosti, čímž navždy změní celou válku. Touto informací se Johnovy obavy naplňují. Navzdory tomuto osudu Connor pošle svého důvěryhodného poručíka Kyle Reese (Jai Courtney) díky ukořistěnému časostroji také zpět v čase. Reesovým úkolem je zachránit život Connorovy matky a zajistit tak Johnovu existenci. Co však v minulosti Resse nečekal, je nejen shledání se s novým nepřátelským terminátorem T-1000 v lidské podobě a bojovnou Sarah Connorovou (Emilia Clarke), matkou Johna, ale také s dalším Terminátorem (Arnold Schwarzenegger). Tento přeprogramovaný ochránce byl také vyslán hnutím odporu, avšak z úplně jiné doby, k její ochraně, ještě když jí bylo devět let.


Zdroj informací o filmu - csfd.cz


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne