20 března, 2015

Filmy, které se chystají do kin zaujaly mě buď svým obsahem, hereckým obsazením nebo dalšími detaily... A co vy, máte nějaký další tip?

Samozřejmostí v tomto roce je i Síla vzdoru, závěr celé série Hunger Games. Poslední knihu si filmaři rozdělili na dva díly a to nejlepší si samozřejmě schovali na druhou část. Takže jsem zvědavá, jak to zvládnou a jak konec bude vypadat... První díl nechali hodně otevřený. A především ti, co knihy nečetli, byli pěkně překvapení a určitě i naštvaní, že to skončilo v tom nejlepším :-D My, co jsme to četli, sice všechno známe, ale i tak to bude rozhodně stát za to :-)

Hunger Games: Síla vzdoru 2. část

Dobrodružný / Drama / Sci-Fi / Thriller
USA, 2015

Režie: Francis Lawrence
Předloha: Suzanne Collins
Scénář: Danny Strong
Hrají: Jennifer Lawrence, Josh Hutcherson, Liam Hemsworth, Woody Harrelson, Elizabeth Banks, Julianne Moore, Philip Seymour Hoffman, Jeffrey Wright, Stanley Tucci, Donald Sutherland, Toby Jones, Sam Claflin, Jena Malone, Natalie Dormer, Gwendoline Christie, Elden Henson, Willow Shields, Robert Knepper, Evan Ross, Mahershala Ali, Wes Chatham, Joe Chrest, Phillip Troy Linger, Monique Ganderton, Stef Dawson, Patina Miller

Válka mezi 13. krajem a dříve všemocným Kapitolem pokračuje. Po dobytí 2. kraje, který byl využíván jako zdroj vojenské síly Kapitolu, zbývá už jen Kapitol sám. Katniss se během bojů rozhodne vydat se na vlastní pěst, spolu s dalšími vítězi Hladových her, do samého centra Kapitolu, aby vyhledala prezidenta Snowa a pomstila se mu za vše, co jí a jejím přátelům kdy udělal. Ale Katniss netuší, že zrada číhá ve vlastních řadách.

Zdroj informací o filmu - csfd.cz