MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

05 října, 2014

Shrnutí týdne #12

neděle, října 05, 2014 čeká na komentář
Konečně jsem dorazila z práce. Ohřála jsem si večeři a jdu se vesele pustit do blogování. Nejdřív vám tu uvedu shrnutí za tento týden a pak se pustím do dalšího...

Rozhodla jsem se zapojit do společného čtení Nástrojů smrti. Není povinné začít číst od prvního dílu, ale je možné se připojit s jakoukoli knihou během tohoto projektu. Zatím jsem k tomu publikovala jen tento článek. Jelikož to vypukne až příští měsíc, určitě nějaké info ještě bude...

V rámci spolupráce s nakladatelstvími Fragment a Host, jsem se rozhodla, že sem tam zveřejním jejich tiskové zprávy. Ty najdete pod rubrikou s názvem Informace v rámci spolupráce s nakladatelstvím.

Když už jsme u té spolupráce, nově jsem dostala možnost i u internetového obchodu s e-knihami Palmknihy. Ti se mi ozvali po delší době, takže jsem s tím ani nepočítala. V tomto případě je to formou výběru knihy z daného seznamu... Tak jsem na zkoušku zvolila knihu od Michala Viewegha. Tak uvidíme. Po dlouhé době budu číst českého autora...

Během příštího týdne mi přijde nový recenzní výtisk, který jsem si tento týden domluvila. Půjde o druhý díl k sérii Hon od Andrew Fukudy. Kniha nese název Kořist...

Tento týden jsem také stihla přečíst knihu Labyrint: Útěk a díky tomu jsem splnila svoji knižní výzvu. Dosáhla jsem třiceti knih a jsem na sebe hrdá :-P Příští rok to zkusím zase o kousek zvýšit...

A to je asi vše. Teď ještě chci přidat nějaké články On My Wishlist, které jsem ráno nestihla...


A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne