MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

03 března, 2014

Víkend byl dost deptající. Opět mě chytla blbá a chtěla jsem blog přestěhovat. Bohužel jsem nebyla schopná zprovoznit nějakou šablonu, jak na blogger, tak na WordPress. Ty které se mi líbily nešly nastavit. A u jiných se zase nepsalo datum publikování článků. Takže jsem to tak nějak zase vzdala. Aspoň na nějakou dobu než mě to zase chytne. Protože stále nemůžu překousnout to, kolik věcí blog prostě neumí. A hlavně si nemůžu dělat zálohy. Maximálně jen ukládat články do wordu. Takže teď to házím za hlavu a jdu dál.

Jinak jsem si našla chvilku, ale opravdu jen malou, na čtení knížky. Čtu teď Jane Eyre. Jsem něco málo kolem 140 stránky a docela mě to baví. A zatím můžu říct, že filmové zpracování se knihy velice dobře drží. Snad s tím čtením dnes zase trochu pohnu... :-)

To je prozatím vše. Momentálně trčím v práci, takže zase až doma....

Edit: Hle, dnes jsem si stěžovala jak toho blog umí málo a co se nestalo. Přidali novou funkci. Facebook tlačítko ke každému článku. Mě se to zatím líbí a nechávám to, uvidím, jak se to osvědčí. Jen by to chtělo mít lepší výběr barev, ta modrá se mi tu moc nehodí :-P

Koukali jste o víkendu na Harryho Pottera? Dnes končí duel mezi ním a Gandalfem na Martinusu.cz. Jde o soutěž o knížky, zapojte se taky...


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne