MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

06 ledna, 2013


Další kniha z fantasy série Bratrstvo od Johna Flanagana. Série popisuje příběhy ze Skandie, některé postavy se vyskytovaly i v předchozí sérii Hraničářův učeň, která se odehrávala zase v Araluenu. Knihy od Flanagana patří spíše k těm průměrným fantasy příběhům, ale i přesto dokáží člověka nadchnout. Příběh bohužel končí v tom nejdůležitějším a pokračuje v knize Nájezdníci...



Informace o knize

Název knihy:
Originální název:
Série:
Pořadí v sérii:
Autor:
Překlad
Žánr:
Rok vydání:
Počet stran:
Nakladatelství:
ISBN:
Vyděděnci
The Outcasts
Bratrstvo
1
John Flanagan
Zdeňka Tenklová
Fantasy
2011 originál / 2012 překlad
416
Egmont
978-80-252-2135-8

Anotace Databazeknih.cz:
Ve Skandii existuje pouze jediná cesta, jak se stát bojovníkem. Chlapci jsou vybíráni do skupin zvaných bratrstva a musejí podstoupit tříměsíční výcvik v námořnických dovednostech, ovládání zbraní a bojové taktice. Bratrstvo stojí proti bratrstvu a soutěží spolu v řadě úkolů. Vítěz může být jen jeden. Když se Hal Mikkelson stane nedobrovolným vůdcem bratrstva vyděděnců, musí se tohoto úkolu zhostit, jak nejlépe umí. Bratrstvo Volavek se silou ani počtem sice nevyrovná dalším dvěma skupinám, ale jeho členové mohou svou vynalézavostí, důvtipem a odvahou všechny jen překvapit.




Ukázka z knihy


Náhled knihy z nakladatelství egmont


Informace o autorovi

foto: Wikipedie

Databáze knih: Australan John Flanagan (1944) začal svoji profesní dráhu v reklamě, pak se stal spisovatelem a redaktorem na volné noze. Psal slogany pro televizi, propagační letáky, firemní videa a televizní komedie a je jedním z nejplodnějších australských autorů televizních scénářů.


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne