MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

03 května, 2018

Viděla jsem... #133

čtvrtek, května 03, 2018 4 komentáře
Všechny filmy a seriály jsou hodnoceny po prvním shlédnutí, s odstupem času je samozřejmě možnost, že změním názor ;-) Pokud vás zajímají další mé filmové zkušenosti, můžete  ještě více hodnocení najít na mém účtu Csfd. Seriály, které sleduji najdete na Edně... Pokud pro mě máte tipy na dobré filmy, neváhejte se podělit ;-)

poster poster poster poster
poster poster poster poster
poster

Tvář vody
Když pominu jednu část zápletky, která je dost očividná i ohraná, tak mi film absolutně nic nedal. Po celou dobu jsem se značně nudila. Ani mi to celé zpracování prostě nesedlo. A co se týče obsahu, tak mě to popravdě vůbec nic nedalo a neoslovilo mě to. I když je mi jasné, že kniha bývá obvykle lepší než film, v tomto případě ztrácím zájem i o ni...

Moje hodnocení:

Coco
Animák, který má naprosto dokonalé digitální zpracování s unikátním tématem, ve kterém najdete i nějaké to poselství, dá-li se to tak říct. V jednu chvíli mi to přišlo trošku delší a už jsem čekala, kdy bude konec, protože přece jen nejde o něco, u čeho byste se pořád smáli... Ale jinak to bylo moc pěkné.

Moje hodnocení:


Jumanji: Vítejte v džungli!
No, rozhodně to nemá na původní Jumanji. Po půl hodině, kdy jsem se přemlouvala, ať to ještě nevzdám, jsem se nakonec docela bavila. Bylo to trapný a jen pár vtipů to opravdu zachránilo. Ale budiž, přežila jsem ;-)

Moje hodnocení:


Liga spravedlnosti
Já sice spíš kopu za tým Marvel, ale i tak se koukám na konkurenci. Je pravda, že sice film mi přišel zbytečně moc dlouhý, ale na druhou stranu je asi zatím nejlepší z dosavadních DC. Rychlé seznamování nových hrdinů mi přišlo moc rychlé. Ale celkový dojem je opravdu dobrý...

Moje hodnocení:


Kingsman: Zlatý kruh
Co jsou to Kingsmani? Taková parodie na špionážní filmy. Jako jo, byla to sranda a ušlo to. Ale dvě a půl hodiny, to už bylo docela dost dlouhý...

Moje hodnocení:
CSFD


Vražda v Orient expresu
Knihu jsem nečetla, takže jsem pořádně nevěděla, o co tam půjde. Bylo to pěkně zamotané. Ale to už tak s Poirotem bývá :-) Zpracování vcelku dobré, ale závěr mě rozhodně nepotěšil :-/

Moje hodnocení:
CSFD


Pacific Rim: Povstání
Stejná slabota jako jednička. Ale v ní mě bavilo alespoň herecké obsazení...

Moje hodnocení:
CSFD


Only the Brave
Film podle skutečných událostí o amerických hasičích, kteří bojují s ohněm ve volné přírodě...

Moje hodnocení:


Black Panther
Po prvním shlédnutí můžu říct, že zatím nejslabší a nejhorší marvelovka. Tohle se moc nepovedlo. Strašně jsem se nudila a moc mi to nedalo. Taková škoda... Měla jsem pocit, jakobych byla někde v úplně jiném vesmíru, protože nějaké propojení s vnějším světem bylo minimální. Snad bude další film lepší.

Moje hodnocení:


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

4 komentáře:

  1. Mně se naopak Black Panther moc libil, nezklamal ani Kingsman a Liga spravedlnosti. Coco byl super animák.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. soundtrack je skvělý, ten se mi líbil asi nejvíc, ale film je prostě pro mě slabší, rozhodně to nebyla taková pecka jako jiné marvel filmy

      Vymazat
  2. Skvělý článek :) Připomněla jsi mi, že na půlku z těchto filmů se chystám :) Láká mě Jumanji, Tvář vody, Černý panter a Vražda v Orient Expresu :)

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne