MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

10 ledna, 2016

Máme tu neděli ráno a já rychle sepisuji týdenní přehled. Protože až se večer vrátím z práce, už asi omdlím únavou a nic bych neudělala... :-)

Jelikož jste si přáli omezit množství článků, není toho moc ke shrnutí. Sice mám většinou jeden dva články na den, ale je to momentálně skoro na polovině předchozího stavu. Hrála jsem si tedy s designem a upravila pár detailů. Možná, že si jich ani nevšimnete...

Takže jako prvním se pochlubím novou knihou, kterou jsem získala ve slevě. Byl to poslední kousek, takže se zadařilo ho koupit pod stovku. Je to Prázdné místo, které mám na seznamu už opravdu dlouhou dobu...


V rámci úspory jsem si řekla, že co půjde, budu spojovat. Takže jsem si udělala filmový wishlist za leden, kde je hned několik filmů, na které se těším... Například Warcarft, Doctor Strange a podobně. V této podobě jsem i praktikovala moje filmová hodnocení. Do jednoho článku jsem vložila hned tři filmy, které jsem v poslední době viděla...

Za necelé dva dny se mi podařilo přečíst Všechny malé zázraky od Yoli. Kniha byla zvláštní, nemusela každému sednout, ale mě se moc líbila. Brala jsem ji jako knihu k zamyšlení... Velkou radost mi ke všemu udělalo samo Yoli, které na svém facebooku nasdílelo moji recenzi. A to jsem jim nepsala ani jsem nepoužila žádné hashtagy, takže nevím, jak se k ní dostali. Možná přes databaziknih :-)


Jste blázni do omalovánek? Sepsala jsem další přehled, v pořadí již šestý, kde se můžete podívat jaké nové omalovánky byly vydány. Nebo jaké se teprve chystají :-) Jo, všichni teď šílí po pastelkách.

A posledními nejnovějšími články jsou Mé knižní série, kde jsem tentokrát vyfotila Nevítané od Sophie Jordan a On My Wishlist, kde si přeji Třetí stříbrnou knihu snů, snad už brzy bude...


A to je z kraťoučkého přehledu vše. Přeji hezkou neděli. :-)


A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne