MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

02 prosince, 2018


Včera jsme se konečně přehoupli do nového měsíce a tím definitivně zpečetili, že se blíží Vánoce. Zatím, i přes všechny překážky, se letos docela těším. Během týdne jsem začala péct cukroví. Ale jelikož má mamka hromadu objednanou, dělala jsem jen trošku, abych měla něco na stole po dobu adventu. A dneska jsem se pustila do dekorování. Moc věcí nemám, ale i tak jsem něco málo vytáhla z krabice ven a improvizovala... A jak se těšíte vy? A co přípravy?





Rozhodně jsem nelenila a snažila jsem se i pravidelně číst. Moc času jsem sice neměla, protože hned po práci jsem pekla, ale pár stránek denně jsem se donutila. Dokončila jsem Šestou oběť, která se výborně četla, ale tak nějak jsem očekávala něco naprosto jiného. Přečíst si to můžete v recenzi... Momentálně se prokousávám Ve svitu plynových lamp, kde jsem skoro ve čvrtině. Má to sice taky nějaký háček, ale to si nechám na článek po dočtení knihy...


Po velice dlouhé době mám opět nějaké suvenýry. Jedná se o mince a klíček z Gringottovy banky. Takže po všech těch přívěscích, mapě, tričku, polštáři a dalších věcí, mám ve sbírce zase něco nového a originálního. Jen nevím, kam to za chvíli budu skládat :-D


Nesmím ani zapomenout, že jsem sepisovala ohlédnutí za listopadem. Opět mám hromadu nových knih, konkrétně jedenáct, což začíná být popravdě šílené. Ale zase s tím, co se v poslední době dělo, mám na příští rok úplně jiný plán na nákupy. Rozhodně odmítám kupovat série, dokud nejsou kompletní, čímž se mi asi množství nových knih zase zmenší. Ale zpět k přehledu. Za listopad jsem přečetla pět knih, žádná sláva. Podrobnosti najdete v článku... S prosincem zase vznikl plán na čtení. V tomto týdnu mi přibyly dvě nové knihy, které jsem dlouho očekávala, Hořící kříž a Skotský vězeň. Obě tyto knihy jsem si dala za úkol přečíst v tomto měsíci a tak doufám, že se opravdu zadaří. Jen trošku popoženu ty recenzáky, ať se konečně můžu vrátit ke svým knihám...



Včera jsem byla u mamky, měli jsme naplánované uzení masa a sýrů. Byl to teda běh na dlouho trať, čekání skoro deset hodin, ale výsledek stál za to. Já si poprvé zkusila naložit vlastní maso podle receptu v kuchařce, s kořením a tak... Nevyšlo to úplně podle mých představ, ale ostatním to očividně chutnalo víc než mě :-) Tak aspoň někdo to sní... Hned po mém příjezdu začalo pěkně sněžit a po pár minutách bylo všude úplně bílo. Naštěstí nenapadala žádná velká nadílka, takže jsem ráda. Ale zima už byla pořádná.


Moc jsem toho nesepsala, ale ono není ani pořádně o čem mluvit. Za celý týden to bylo pořád jen lítání mezi prací a pečením, takže jsem obvykle večer docela brzy odpadla. A dnes zase pro změnu uklízím, abych dohnala to, co jsem za celý týden nestihla. Doufám, že se máte lépe než já a užijte si hezký zbytek adventní neděle a brzy zase ahoj :-)


Přírůstky

  • Hořící kříž
  • Skotský vězeň



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

7 komentářů:

  1. Ale tak či tak pět knih je za měsíc krásné číslo. :) Jinak máš to pěkně vyzdobené. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle měsíc jsem to s nákupem knih taky trochu přehnala, myslím, že se mi jich tu sešlo 9. Což je na mé poměry (za měsíc) hodně. xD ale tak když člověk vydí tu horu slev, tak jak by mohl odolat?

    Jinak na Vánoce se těším opravdu hodně. Výzdobu ale plánuji až od příštího týdne. Neměla jsem prostor si z domů na byt převézt všechny věci co jsem potřebovala a tak to naprovím další víkend.
    Aspoň jsem si pro radost pořídila adventní kalendář. Který mě každý den těší. Vybrala jsem si kalendář s bio kosmetikou a zatím jsem nadšená:))
    A s pečením mám v plánu začít také příští víkend. Už se na to moc těším:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak držím palce ať se daří a ať si to užiješ :-)

      Vymazat
  3. Já většinou přemrštěně nakupuji a nestíhám číst, ale poslední dobou to mám nějak naopak :) Jinak už se doma trošku zdobilo, teda spíše jsem vytvořila adventní věnec, který se moc nesetkal s potleskem, přítelovi to přijde jako hloupost, která mu asi zavazí při hraní na xboxu :D O perníčky se s kamarádkou letos budu pokoušet poprvé, tak snad nepodpálíme byt :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo tak to je u mě normální, absolutní nepoměr mezi nákupy a čtením. A určitě nepodpálíte, to není žádná hrůza, znám horší věci než perníčky :-) Tak ať se daří ;-)

      Vymazat
  4. Musím Ti pochválit věnec - takový jsem ještě neviděla a možná se příští rok inspiruji ;)

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne