MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

18 listopadu, 2018


Ahojky, máme zase další neděli v pořadí. Přehoupli jsme se do druhé poloviny měsíce a ani se nenadějeme a bude advent. Příští týden u nás začínají vánoční trhy, tak jsem opravdu natěšená, až se zase půjdu podívat na všechny ty stánky. A nejvíc se těším na kokosový kmen. Ten není nikde k sehnání, takže vždycky rok čekám na toto období...

V pondělí jsem měla volno, tak jsem se stavovala za bráchou do práce popřát k svátku, který měl, ale já se kvůli práci za ním nedostala. A pak jsem zase rychle letěla domů vyzvednout Maggie a jela jsem k mamce. Jednak se Mag zase vyběhala a já od ní měla odpoledne klid, ale taky jsem chtěla vidět nové morčecí mimino. Je adoptované a jeho, jak říká mamka, macecha ho moc nechce, takže ho dokrmujeme. Prcek to do sebe vždycky nasouká, asi z něho bude pěkná kulička... :-)


Minulou neděli skončil knižní hop. Zúčastnilo se dvacet dva lidí, takže za mě určitě spokojenost, měla jsem docela obavu, jak se bude balíček zamlouvat a jestli se vůbec někdo zapíše. Všem děkuji za komentáře a vítězka byla už informovaná. Letos už se na nic dalšího nechystám, přece jen to teď bude takové hektické, takže si to nechám až na nový rok...

S blížícím se koncem roku se prohrabuji fotkami a dělám si čistky v mobilu. Některé z nich si připravuji na takové ty shrnovací a opakovací články, předchystávám si nejrůznější přehledy. Vždycky po troškách, ať toho pak není tolik. Pomalu i počítám všechny nové knihy z letoška a že jich zase je :-P Každopádně jako první jsem vyselektovala fotky s Maggie a některé z nich jsem přidala do článku. Teď, když už je velká, tak to není tak rozeznatelné, ale když byla mladší, bylo fajn sledovat ten průběh růstu za celý rok. Teď jen vidím, jak se pořád válí a dudlá plyšáka. Prostě lenivá jako já :-D


Ve čtvrtek na blogu přistála konečně i nějaká recenze. Dočetla jsem Čas čarodějnic, ukončila celou trilogii a teď už jen čekat na seriál. Knihy mě bavily, i když jsem měla jiná očekávání. Nicméně to bylo zajmavé čtení. Jsem zvědavá, jak si poradí filmoví tvůrci a co všechno bude odpovídat knize. S druhou řadou se začnou dít zajímavé věci. Navíc jsem se dozvěděla, že hlavní představitelka je těhotná, tak snad nebudou nějaké dlouhé odklady... A konečně se pouštím do těch recenzáků. Kromě dvou, které jsem dostala navíc a nepočítala už s nimi, jsem teď dostala po delší době odpověď na maily, které jsem psala, takže mám další recenzák a to Ve svitu plynových lamp, na které jsem čekala přes půl roku díky několika odložením. Ale musím jít popořadě a podle termínů. Momentálně tedy louskám Pronásledovaní a je to fakt hodně dobrý... Jen zatím nevím, co mám tak úplně očekávat. Pst, nic neprozradím...



V pátek jsem se z práce vypařila jako pára nad hrncem. Sice jsem moc neposeděla, protože jsem hlavně uklízela, ale zase jsem to pak nemusela dělat později. Vidina volného víkendu prostě zvítězila. V sobotu se u mě mamka zastavila, což je opravdu výjimečná událost :-D, a po obědě jsme si udělaly čtenářský kroužek. Mamka si nakonec díky vaším tipům pořídila ten Pocketbook a je hrozně spokojená. S přicházející zimou začala číst jako ďas a jede jednu knihu za druhou :-D No a dneska jsem zase jela pro změnu já k ní, jelikož venku začíná přituhovat, dokonce dneska začalo padat pár malých vloček, tak bylo potřeba vyměnit pneumatiky na autě.

Teď už se válím doma, mám zaděláno na chleba, abych náhodou nezapomněla, jak se to dělá, půjdu pokračovat ve čtení, protože kniha je fakt dobrá a moc mě baví. Doufám, že mi dneska v těch momentech, kdy si napětím div nekoušu nehty, zase nezhasne lampička. Pěkně ve mně včera hrklo :-D No a pak večer zakončím asi nějakým filmem. V poslední době jsem skoro vůbec na nic nekoukala a docela mi to chybí...

A to je za tento týden všechno. Mějte se hezky a napište mi, jak jste se měli vy :-)

PS: Zkoušela jsem dělat čokoládové domácí bonbony v silikonové formičce. Nebylo to špatné, ale čekala jsem jinou chuť. Děláte doma něco takového? Poraďte mi, z čeho to vyrábíte... :-)

Přírůstky

  • Ve svitu plynových lamp



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

4 komentáře:

  1. To dokrmování moc dobře znám. Ačkoli u nás se nejednalo o morče, ale o mláďata korel. Jaksi nám je jejich rodičové nechali. Ale teda to byla akce je krmit. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Budu číhat na tvou recenzi na knihu Ve svitu plynových lamp :-) Zjistila jsem, že je to pěkný macík :D

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne