MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

05 srpna, 2018


Ahoj, zdravím vás takhle při nedělním ránu. Jelikož mám před sebou směnu do večera, sepíšu přehled už teď. Večer se mi asi nebude chtít sedět u počítače. Nehledě na to, jak tak pozoruji u ostatních, je v rámci léta útlum na aktivitě, i díky počasí a šíleným vedrům. Většina lidí nepíše články ani nemá chuť číst, takže to na netu nějak stagnuje. Já nejsem výjimkou :-)

S novým měsícem přichází i nová výzva. Tentokrát jsem si vybrala dvoudílnou sérii Inkarceron, díky Ells, opravdu jsou to jen dva díly. Takže když se zadaří, budu mít rovnou celou sérii vyškrtnutou ze seznamu restů. Tak držte palce, měla bych takových kousků dokončit víc :-P


V úterý jsem dočetla Peklo z Araratu. Kniha mě překvapila především tím, kam se stočila. To jsem opravdu nečekala. Podle anotace jsem si představovala nějaké vykopávky, biblické diskuze a dohady a samozřejmě nějaké problémy. Ale to, co se z toho nakonec vyklubalo, jsem absolutně nepředpokládala. Ale nakonec se mi to líbilo, i když bych si ráda četla něco víc temnějšího. Víc už ale v recenzi.


Jako nové čtení konečně beru Oheň probuzení, další dílko od Anthony Ryana, autora Stínu krkavce. Ale je pravda, že se do toho nemůžu nějak dostat. Buď je to tím vedrem, nebo tím, jak to autor napsal. Kniha je plná cizích pojmů, které mi v tom dělají bordel. Dokonce má jinak pojmenované i měsíce v roce a podobně. Chybí mi mapka... No nevím, jak se těmi šesti stovkami stránek prokoušu... :-(


Měsíc s knihou opět přinesl přehled toho, co jsem zase zvládla během těch několika dní s knihami provést. Například to, že jsem domů do sbírky dostala dalších třináct knih, nebo že jsem zvládla přečíst šest kousků. Detailněji se na to můžete podívat v článku...


Abych nelenila, mám ihned nachystaný seznam na nový měsíc. Tentokrát mám v merku čtyři knihy, ale po pravdě nutností je jen jedna ke koupení a jedna na recenzi. Ty další dvě jsou víceméně ve hvězdách...

Loď mrtvých Mesopotamis Pán hor 5 A Bůh pravil: Budiž Jonáš

Víte, co na práci v obchodě nesnáším? To nikdy nekončící chystání velkých akcí. Tento týden to byla prokletá škola. V práci jsem strávila přes třináct hodin, domů jsem došla v noci polomrtvá a nemohla jsem ani usnout, jaké jsem měla bolesti v zádech a nohách. Někdy si připadám, jako bych byla na nějakém vojenském drilu a ne v obchoďáku. Obyčejný člověk nemá ani představu, co to tam obnáší. Ale přežila jsem, ještě teď jsem sice rozlámaná, ale naživu mě drží myšlenka toho, že od zítra mám dovolenou :-D Už aby to bylo...

Jediným přírůstkem tento týden je jedna kniha z knihovničky po dědovi. Vybrala jsem si Hlavu XXII, kterou znám ještě ze střední školy, ale nikdy jsem ji nečetla. Tak se třeba někdy zadaří a vyzkouším ji :-)


No a na závěr jedna hláška. Trošku jsem okoukávala vytváření událostí (pořád musím něco zkoušet, znáte to), chtěla jsem to vytvořit na celý měsíc, ale to mě nepustilo, takže je to nějak rozkouskované po dnech. Každopádně, jak už jsem psala, chci tento měsíc přečíst sérii Inkarceron. Pokud se chce někdo přidat a mít to také z krku, tak společné čtení probíhá na facebooku :-)

Přírůstky

  • Hlava XXII




Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

8 komentářů:

  1. Miluju tvoje shrnutí týdne, vždycky si to moc ráda přečtu...

    OdpovědětVymazat
  2. S Anthonym Ryanem mám podobný problém. Doma se mi válí poslední díl Stínu krkavce a pořád se nemůžu odhodlat k tomu, abych to dočetla (navíc jsem už tak nějak zapomněla, o čem byly ty předchozí). Na Probuzení ohně jsem se fakt těšila, jeden člověk mi navíc říkal, že je to psané jinak a líbilo se mu to i víc, ale jak tak koukám... nevím, asi jsem si s tímhle autorem prostě nesedla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stín krkavce si jednou přečtu znovu a všechny díly za sebou. Třeba budu z toho mít jiný pocit. A Oheň probuzení je naprosto ve stejném stylu. Spousta postav, několik pohledů z různých míst a hodně popisů...

      Vymazat
  3. Pěkné shrnutí :) Na Oheń probuzení se taky chystám a mrzí mě, že nemá mapku. Mám hrozně ráda mapy v knihách. A Sapphique bych si taky ráda přečetla, první díl se mi moc líbil .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to se na to budu tesit, mam totiz radost, ze po dlouhe dobe, kdyz uz serie, tak jen dva dily :-)

      Vymazat
  4. Jsem zvědavá, co řekneš na Hlavu 22, mě strašně nudila, neříkám, pár vtípků bylo dobrých, ale jinak nuda na entou :D Snad si ji užiješ, víc jak já :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak je to prece jen starsi kniha, takze s tim se da pocitat .-)

      Vymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne