MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

01 května, 2018

Měsíc s knihou - duben

úterý, května 01, 2018 8 komentářů
Duben je jedním z těch lepších měsíců. Na svoje poměry jsem přečetla docela dost. A co se týče nových knih, taky to není nejhorší. Tentokrát jsem si koupila tak nějak jeden a půl knihy :-P...


Takže, začnu recenzáky. Jedním z nich je dětská knížka O obrovské hrušce. Napsala jsem do Presco Group, jestli nemají něco, co by v rámci naší spolupráce chtěli zrecenzovat. Dostala jsem nabídku této knížky s tím, že brzy půjde do kin animák, který vzniká podle ní. Což mě zaujalo a řekla jsem si, že bych to mohla zkusit. Nakonec se mi to líbilo a i když jsem mnohem vyšší věková kategorie, vůbec mi to nevadilo. A na animák se moc těším :-)


Jako další jsem získala Pána hor, již čtvrtý díl. Ten mě opět velice bavil a moc mě mrzelo, že skončil a já neměla po ruce hned další díl. Sice bylo pár věcí, které mi nesedly, hlavně jedna postava mě trošku štvala, nicméně mě to od čtení neodradilo a těším se na další vyprávění...


A nakonec jsem si psala do Epochy. Loni jsem si koupila Areston a teprve nedávno ho přečetla. A tak mě nadchl, že jsem si zkusila napsat o druhý díl. Potřebovala jsem vědět, jestli to bude stále tak dobré a hlavně, jak to celé pokračuje. Dostala jsem takový úžasný knižní dárek, protože jsem dostala nejen druhý díl, ale rovnou i třetí a doplňkovou knihu :-D


Další knihou je Rande naslepo, kterou jsem dostala za šablonku. Ke knize mi přišla ještě jedna, ale jak jsem pak zjistila, už jsem ji měla, takže jsem udělala pro změnu radost kolegyni a knihu ji darovala. Snad se jí bude líbit ;-) Tuto jsem si však nechala a pak ji porovnám s filmovým zpracováním...


Dostáváme se k nákupům. Tady jsem si za poslední kupon z vánoc a malý příspěvek z vlastní kapsy koupila dlouho očekávaný Percepliquis a Jádro. Na obě knihy jsem čekala opravdu dlouho, hlavně na první zmiňovanou, která byla minimálně desetkrát přesouvaná... A na konec knihu, kterou jsem pořídila při poslední návštěvě knihkupectví. Brala jsem nějaké knihy pro ostatní a rozhodla jsem se udělat si radost a i když lákadel bylo hodně, nakonec to vyhrál Vlčí proces, který mě už dříve hodně zaujal...


Celkový počet nových knih: 9 papírových knih, 0 e-knih


Duben Celkově rok 2018
Koupené z vlastní kapsy: 1 Nakoupeno: 2
Narozeniny, za šablonu, výhry, apod: 3 Obdarováno: 10
K recenzi: 5 K recenzování: 14


Přečtené knihy





Celkový počet přečtených stránek: 2954



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

8 komentářů:

  1. Deset přečtených knih? Wow gratuluji. Zaujal mě ten Vlčí proces, tak snad ho brzy přečteš a zrecenzuješ :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se divila, že jsem tentokrát tak stíhala :-D

      Vymazat
  2. Jeee tak to já se můžu jít se svými čtyřmi prectenymi knihami zahrabat xD
    Máš super skóre! :) Ani jednu knihu jsem necetla, ale po tvém nadšení z Pana hor přemýšlím, jestli bych si sérii pak v létě přečetla. Tak uvidím:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Záleží na tom, jak tě takové témata berou. Ale vždycky jsem se v knize zapomněla a věřím, že kdybych měla volný den, tak to stihnu přečíst celé...

      Vymazat
  3. Krásne prírastky, na knihy od Bretta sa už dlho chystám a veľmi sa na ne teším, len si na ne musím našetriť :D

    OdpovědětVymazat
  4. To je dost knih. Tolik jsem jich za měsíc nepřečetla ani v mém období kdy jsem knihy nepustila z ruky. =D Ale snažím se, teď jsem se rozečetla opět tak mi to snad vydrží. =)
    Zaujala mě kniha Vlčí proces, musím se mrknout o čem je.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. chce to hlavne cas, dobrou naladu a stastnou ruku na knihy :-D a neboj, to se moc casto nestane :-P

      Vymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne