MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

23 února, 2018

Víkendová soutěž

pátek, února 23, 2018 35 komentářů
Jelikož bych měla jít na poštu něco vyřídit, ale dnes se mi nechce, napadlo mě udělat víkendovou soutěž o záložky. Tím, že vám budu muset poslat výhru, tak mě to donutí tam jít :-P Chytré že? :-D Tak jdeme na to. Dostanete na výběr z několika záložek a co musíte udělat, to se dozvíte níže...


  1. Soutěž bude probíhat od 23.2. do 25.2.
  2. Zúčastnit se mohou jen lidé z ČR.
  3. Výhrou jsou záložky vlastní tvorby.
  4. Výherce (jednoho) budu informovat emailem, který napíšete do komentáře, abych od vás měla potvrzení a hlavně abych dostala adresu :-) Na odpověď počkám maximálně dva dny.
  5. Vyhrazuji si právo na jakékoli změny v soutěži (posunutí data, upravení výhry, změna podmínek při nedostatečném počtu účastníků apod...). 
  6. Do komentáře mi napište - a) email kvůli kontaktování, b) tři čísla záložek, které se vám líbí nejvíc, c) jaký jiný koníček máte kromě knih, co vás po čtení nejvíc baví... :-)  





Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

35 komentářů:

  1. 4, 6 a 9
    Krom čtení relaxuji u hraní pc her a vaření a pečení pro mou rodinu a přátele.
    teky.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. lovkyne.pribehu@gmail.com
    Ráda bych záložky 3, 4, 6 :)
    Vedle knih mě hodně baví hraní The Sims 3 :D :)

    Díky za soutěž :)

    OdpovědětVymazat
  3. veruncin.zivot@gmail.com
    5,13,14
    Hraju THS 3,4; WOW; šiju a vyšívám (spíš mám snahu); korálkuju, koukám na seriály; vařím.

    OdpovědětVymazat
  4. blaifik@seznam.cz
    V případě výhry bych nechala výběr na tobě, líbí se mi všechny :-)
    Jinak dalšími koníčky jsou CoD a turistika :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Call of Duty, střílečka. Nehraju ale single player, nýbrž vždy jen online. Jsme tam super parta, co se jednou do roka schází na víkend :-)

      Vymazat
    2. tak to se u toho pekne vybijes co :-D

      Vymazat
    3. A jaký CoD? S přítelem taky paříme :D

      Vymazat

  5. spisy.jedne.knihomolky@seznam.cz
    5,12,14
    Když zrovna nečtu, tak sleduji velké množství seriálů, píšu si do deníku nebo na blog, začala jsem kreslit a zkouším kaligrafii. :)

    OdpovědětVymazat
  6. eliskavad@seznam.cz
    Jsou krásné všechny, ráda bych se nechala překvapit.
    Ráda chodíme do přírody a jezdím na kole

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak na to me neuzije, v prirode jsou broucci a kolo znamena pohyb :-P

      Vymazat
  7. Omlouvám se, uvedla jsem špatný email. Správně je eliskavas@seznam.cz.

    OdpovědětVymazat
  8. 3, 4 a 5
    TheMellory@seznam.cz
    Kromě čtení a provozování blogu, který k tomu patří, ráda maluju, hraju na příčnou flétnu, podívám se na film nebo seriál...

    OdpovědětVymazat
  9. terezkasev@seznam.cz
    9, 10 a 12
    Po čtení mě baví určitě nejvíc sledování filmů/seriálů - nikdy se nemůžu rozhodnout, na co koukat dřív, což se dost podobá i většině situací s knihami. :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no ja u spousty serialu skoncim v pulce, ze me to prestane bavit a nekdy se k nim po dlouhe dobe vratim, treba GoT jsem zacala sledovat zase az po dvou letech :-D

      Vymazat
  10. zrzavy.Macicek@seznam.cz
    3, 6, 12
    Momentálně mi na jiný koníček než knihy, nezbývá čas, takže mým hlavním koníčkem je můj 14měsíční syn. Jinak miluji přírodu, dříve jsem sledovala hodně seriály a filmy, hudba.

    OdpovědětVymazat
  11. mermaida86@gmail.com
    Líbějí se mi skoro všechny, ale tyhle tři nejvíce: 2, 3, 8
    Popravdě knihy jsou jediným stálým (a celoročním) koníčkem,) V létě je to navíc kolo, a v zimě to bývaly lyže (ale letos je to už třetí sezona bez lyžování - mám paranoiu z úrazů).. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nejaka spatna vzpominka? ja se taky bojim urazu a nasledne bolesti, takze moc aktivit nemam :-)

      Vymazat
    2. dá se to tak říci, že špatná vzpomínká - bratr si před pěti lety v Italii zlomil klíční kost - a postupně začaly v mé hlavě "strachy" z úrazů :(

      Vymazat
  12. 5 6 13
    Knihy jsou sice moje největší radost a koníček... ale když bych měla říct nějaké další byly by to filmy, serialy, hudba, anime a moje práce :)
    marie.mutalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. marky48dsp@gmail.com
    2, 4, 5
    Miluju hraní na kytaru, tanec, pečení a focení :)

    OdpovědětVymazat
  14. simca.damkova1@seznam.cz
    2,8,9
    Ráda kreslím a miluju angličtinu. Po čtení určitě zbožňuju fimy a seriály, pak je to lepší když je to podle knih.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že filmy a seriály mají knihomolové často. Asi prostě neodoláme všem těm příběhům :-D

      Vymazat
  15. Jéé, děkujeme za soutěž ❤
    a) thebooktalkblog@gmail.com
    b) vybrala bych si čísla 1, 4 a 9
    c) a koníčky - v poslední době hodně maluju, taky vyšívám, hraju na kytaru, ráda chodím na procházky, utíkám do přírody... a krotím naše kocoury! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máš pěkné zájmy. Taky bych potřebovala čas na to malování...

      Vymazat
  16. 1) eliskajandakova@gmail.com
    2) 3,6,9
    3) Ráda píšu poezii i příběhy, sleduju seriály a filmy, hraju hry, medituju, peču, vařím a co mám nejraději trávím čas se svým přítelem kdy dělám vše co mám rada a miluju. :) záložky mi vždycky chybim takže knížky zakládám vším možným. :D

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne