MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

22 února, 2018

Pekelné stroje a Temné lsti a jejich nové záložky... :-)





Mechanický anděl {recenze}
Poté, co osiřelé Tesse Grayové zemře teta, která se o ni starala, vyplouvá dívka v dubnu roku 1878 z New Yorku do Londýna za svým bratrem Nathanielem. V přístavu na ni však nečeká Nate, nýbrž prapodivná dvojice žen, jimž se přezdívá Temné sestry. Uvězní ji v jejich domě a připravují ji pro záhadného Magistra, který ji chce získat. Při nezdařeném útěku Tessa zraní jednu ze služebných, ze které se vyklube podivná mechanická bytost. Záchrana přijde z nečekané strany – v Temném domě se objeví Will Herondale, jeden z lovců stínů…

Mechanický princ {recenze}
V magickém viktoriánském Londýně našla Tessa Greyová útočiště u Lovců stínů, její bezpečí má ale krátké trvání. S pomocí přitažlivého samotáře Willa a oddaného Jema totiž zjišťuje, že Magistrova válka proti Lovcům stínů má velmi osobní důvod. Viní je z dávné tragédie, která mu zničila život. Jestliže chtějí odhalit tajemství minulosti, musí se vypravit do mlžného Yorkshiru, špinavých londýnských uliček i na ples plný nepřátel, kde se Tessa dozví děsivou pravdu o svém původu. Ukáže se také, že někdo ze samého středu Společenství je zrádce…

Mechanická princezna {recenze}
Nad londýnským Institutem se stahují mračna. Mortmain připravuje útok na lovce stínů; chce je zničit pomocí pekelných strojů, armády nelítostných mechanických bytostí. Na dokončení svého plánu potřebuje už jen jedno: Tessu Grayovou. Lovci stínů se snaží vypátrat Mortmaina dřív, než armádu vyšle do útoku. Když však Mortmain Tessu unese, Jem a Will, kteří si oba dělají nároky na její srdce a lásku, jsou ochotní udělat cokoliv pro její záchranu. Tessa si uvědomuje, že jediný, kdo jí může pomoci, je ona sama. Ale dokáže se jedno obyčejné děvče postavit celé armádě pekelných strojů?

Paní půlnoci {recenze}
Los Angeles, 2012. Je tomu již pět let, co dvanáctiletá lovkyně stínů Emma Carstairsová přišla za Temné války o oba rodiče. Dnes už Emma dávno není dítě, ale mladá žena odhodlaná k pátrání a pomstě. Spolu se svým parabátai Juliánem Blackthornem musí překazit nekalé spiknutí a rozbít síť temné mafie, jejíž dlouhé prsty sahají od Sunset Stripu až k magickým hlubinám oceánu a plážím v Santa Monice. Aby to dokázala, musí se však naučit důvěřovat svému srdci, které ji, zdá se, svádí na scestí…

Tuto rubriku jsem založila hlavně jako přehled mých knižních záložek. Už se v tom sama ztrácím a nevím, kde všude ty záložky jsou. Takže budu postupně fotit knihy z mojí knihovničky a k nim jejich záložky, které jsou v nich uložené. Některé jsem vyráběla, jsou staré nebo nové, vybledlé, některé jsou stažené z internetu, některé jsou koupené, některé darované a některé jsou vyhrané...


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

2 komentáře:

  1. Nádherné. Hodně se mi líbí ta s Jemem. (A teď doufám, že jsem si nespletla jméno, nezaměnila písmenko :D)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé tak tie sú naozaj krásne, hlavne tie prvé tri k Pekelným strojom :)

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne