MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

09 ledna, 2018

Starší knihy nijak extrémně nevyhledávám, ale občas se poštěstí narazit na něco, co mě zaujme, případně nějakou knihu dostanu a v tomto případě jsem si vzala něco z knihovny po mojí babičce a dědovi... Nejstarší kniha tohoto dílu je z roku 1955.


Název: Školák Kája Mařík 1 - 6
Autor: Felix Háj
Rok vydání:1990 - 1991
Přečteno: ne
Info: Tyto knihy jsem si vzala hlavně z toho důvodu, že mi je kdysi četla babička. Sice si vůbec nepamatuji, o čem to bylo. Ale je to taková ta vzpomínková záležitost...


Název: Deník Anne Frankové
Autor: Anne Frank
Rok vydání: 1966
Přečteno: ne
Info: Knížku jsem dostala od bráchy, tuším loni na vánoce. Zatím jsem se k ní nedostala, ale ona nikam neuteče, že? :-D


Název: České pohádky
Autor: Jan Drda
Rok vydání: 1968
Přečteno: ne
Info: Dávám, že nemám přečteno, i když jsem to určitě jako malá četla. Pamatuji si totiž ty obrázky. Každopádně jsem se rozhodla tyto pohádky nenechávat někde ležet, když nebyl jistý jejich osud. Ať jsou raději u mě :-P Bohužel přebal už zažil lepší časy a tak z nej zbyla jen předni polovina...


Název: Pohádky a povídky 1 - 2
Autor: H.Ch. Andersen
Rok vydání: 1955 - 1956
Přečteno: ne
Info: Tak jako u přechozích knih, nejsem si jistá tím přečtením. Přece jen už je to dávno. A i když si pamatuji obrázky, nevím jestli jsem knihami jen nelistovala :-) Nicméně z tohoto článku si tyto pohádky plánuji určitě přečíst... Tyto dva díly už ani nemají svůj přebal, ale jen jakýsi oval, který asi vyrobila babička :-)


A co vy? Jak staré knihy máte doma?


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

10 komentářů:

  1. My máme doma staré vydání Bídníků, letos si ho chci přečíst, ale bude to boj, tenoučký papír, drobné písmo a dvě bichle kolem 900 stran...:-D No jsem na sebe zvědavá! :-D Tobě ovšem závidím toho Andersena, to je krása!! :-O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak Bidniky ti nezavidim, to bude tezke cteni a jeste k tomu takove bichle :-O drzim palce a pevne nervy :-D

      Vymazat
  2. No to jsou poklady :) My doma moc starých klasik nemáme. Ovšem starších detektivek jako Agathu Christie, Sherlocka a tak, hromady :) Sbíral je taťka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja to taky moc neprehanim... prece jen oku vice lahodi ty nove obalky ;-)

      Vymazat
  3. Krásné staroúlovky. :) Já ostuda jsem Deník zatím ještě nečetla, jedna z věcí, kterou bych letos ráda napravila. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, o Deniku vim jeste ze skoly, ale taky to nemam nastudovane :-D

      Vymazat
  4. Staré knihy majú svoje čaro :-) Ja som minulý rok veľa nakupovala cez bazár a kúpila som si do zbierky aj dve staré knihy od Alexandra Dumasa :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Staré knihy mám moc ráda. Představovat si, kdo je četl, jak se mu líbily... Mají svoje kouzlo. :))

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne