MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

03 ledna, 2018

Na to jak byl pro mě prosinec náročný a to hlavně v práci, si myslím, že se mi docela vyvedl. Přinesla jsem si hromadu krásných nových knih. Nějaké jsem dostala i na vánoce. A přestože jsem věčně zůstávala v práci dýl nebo jsem neměla energii a doma se jen válela, zvládla jsem neuvěřitelných sedm knih. Pro mě je to naprostá paráda :-D PS: Po dlouhé době jsem vytáhla sovího maskota :-P


Jelikož jsem to nevydržela, napsala jsem si o Faju, pokračování Naslouchače, na recenzi. Od Hostu dostávám ebooky, takže krátce po přečtení jsem si nakonec řešila i tu papírovou verzi... Kniha byla opět výborná a moc se těším, jak to vlastně celé dopadne :-)


Po trošku delší době mi konečně dorazil i Mořeplavec, zapomenutá kniha z jedné objednávky. Naštěstí nebyl žádný problém a ihned přišel email s omluvou a s tím, že knihu pošlou co nejdříve. Kniha dorazila a zase trošku rozšířila moji sbírku...


V Levné knize jsem objevila Dívku, která se třpytila. Knihu jsem sice už dřív četla na recenzi, ale když jsem ji viděla, tak jsem se rozhodla pořídit si ji i papírově... 


Pak jsem při psaní recenze pro Plnou peněženku zkoušela nákup na Buxu. Pořídila jsem si tam již zmiňovanou Faju, ale i dvě knihy z výprodeje... Tentokrát jsem si zvolila Neslyšno a Sloup do nebe.


Od autorky jsem dostala nabídku k zrecenzování její knihy, dlouho jsem neváhala. Poslední dobou ráda zkouším i české autory a hlavně, když jde o fantasy, není nad čím přemýšlet... :-)


Ná vánoce jsem dostala tři knihy. Do sbírky od Tolkiena další příběhy ze Středozemě. Tu teď doplňují Húrinovy děti a Nedokončené příběhy... A třetí knihou je Sucho, které mě obzvlášť láká...


Při procházení knih po dědovi jsem ukořistila pár starších kousků. Nějaké ty pohádky a jednu knihu, kterou neplánuji číst, ale rozhodla jsem si ji vzít, protože uvnitř je věnování pro moji babičku od její babičky... Takže taková památeční kniha...


No a nakonec jsem využila povánoční akce u Dobrovského, kde byla sleva 30% na nákup. Po dlouhém přemýšlení a x variantách, co si vlastně koupit a tak, jsem si vybrala pouze tři knihy, kterými jsem si doplňovala série... Královu klec, Stříbrnou masku a Poslední smrtelné pouto...


Celkový počet nových knih: 17 papírových knih, 2 e-knihy

 

Přečtené knihy



Celkový počet přečtených stránek: 2259



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

10 komentářů:

  1. Krásne knižné prírastky, Neslyšno som dostala na Vianoce, tiež bolo za super cenu tak som zvedavá aká kniha bude. Tolkienovky ti závidím, tiež si ich chcem postupne dokúpiť :D Aj v Kráľovej klietke sa zhodneme, aj táto kniha ma čakala pod stromčekom :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) od Neslyšna toho moc neočekávám. Ale uvidím. Autorku jsem ještě nečetla.

      Vymazat
    2. Ak si od Richelle Mead ešte nič nečítala, určite odporúčam Vampýrsku akadémiu, tá je moja obľúbená a potom ešte séria Sukuba :-)

      Vymazat
    3. Na to se chystám, ale tak nějak nestíhám. Potřebuji dohnat svoje resty, které mě lákají víc :-D

      Vymazat
  2. Pěkné knížky. Neslyšno jsem četla a je to docela dobrá kniha, trochu odlišná od ostatních co autorka napsala.
    Je hezké mít knihu s věnováním pro babičku od její babičky, něco takového bych jedno také chtěla mít ale to se mi nepoštěstí.
    Tolkien má pěkné obaly knih, mám doma Hobita a první díl Pána prstenů

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Tohle pro mě bude premiéra od Richelle Mead...

      Vymazat
  3. Je vidět, že tvůj prosinec byl náročný co se počtu nových přečtených knih týče. Užij si čtení, budu se těšit na recenze. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem nakonec toho stihla tolik a děkuji :-)

      Vymazat
  4. Krásné nové knihy a parádní čtenářský výkon. Mně teď to čtení nějak nešlo, snad se to s příchodem nového roku zlomí :) Procházení knihovny prarodičů miluji, jaké poklady já tam už našla... :) Měj se moc krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, taky jsem měla spoustu krizí a vím, že bych byla schopná toho stihnout i víc. Jen chtít. I ty se měj hezky :-)

      Vymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne