MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

19 listopadu, 2017

Shrnutí týdne #174

neděle, listopadu 19, 2017 8 komentářů
Vánoce se blíží čím dál víc a na mě doléhá tíha příprav čím dál víc. Sice to nemám tak náročné jako mamka, protože ta si navymýšlí jídel až až, ale budu něco málo péct a především musím vymýšlet dárky. Takže po dvou dnech strávených u počítače hledáním a dumáním, kdy jsem skoro už i zoufalstvím brečela, jsem většinu zařídila... Dokonce jsem to dotáhla až tak, že mi chybí už jen brácha jako poslední člověk. Až budu mít i jeho z krku, asi se radostí budu chechtat na celé kolo...

Nutno dodat, že jsem se nedávno upsala na opravdu velké množství soutěží o knihy a výhry nikde. Prostě vůbec nemám štěstí, tak by mě zajímalo, kde se to vyrovná a co se pro mě promění v dobrou věc. Kde je ta rovnováha? :-D

Jelikož jsem teď neměla mnoho nachystaných článků, lepila jsem mezery nějakými těmi články, kde vám ukazuji nové záložky či suvenýry. V druhém případě šlo převážně o nové věci díky Aliexpressu, kterými jsem si ozdobila knihovnu. Proložila jsem to i nějakými těmi recenzemi. Jedinou přečtenou knihou byl Dům na Baker Street, který mě velice bavil. Další příběh se Sherlockem Holmesem pro fanoušky tohoto žánru. Hned poté jsem se pustila do Síly, posledního dílu série od Siri Pettersen. A připravila jsem i minirecenzi, tentokrát na třetí díl Harryho Pottera v ilustrované verzi. Opět jde o skvělé zpracování a tuto krásnou knihu by neměl vynechat žádný fanoušek. Na foto se můžete podívat v článku...


Konec roku se blíží a i když plánuji ještě poslední nákup knih a možná najdu i něco pod stromečkem, provedla jsem poslední focení knihovny. Neustále se snažím přijít na nejlepší řazení a umístění knih, takže nějaké ty změny od posledně proběhly. Další focení pak plánuji spíše až na jaře. A teď je řada na vás, chci vidět vaše skvosty :-)


Dnes jsem pro vás doplnila prosincové album knižních novinek. Není nějak moc plné, alespoň ne v porovnání se zbytkem roku. Takže se našim peněženkám trochu uleví a budeme si moct pořídit knihy, které jsme přes rok nestihli koupit :-)

A to je z tohoto týdne všechno, alespoň z těch 'větších' věcí. Nezapomeňte, že ještě běží vánoční soutěž a příští týden ahoj... :-)





Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

8 komentářů:

  1. Tak s dárky máš štěstí, u nás se teprve začalo, takže jsem jásala, když jsme zvládli pořídit první pětku věcí :-) Na zbytek se vrhnu nejspíš začátkem prosince. Nicméně mám už něco málo vymyšleno, tak to nebude alespoň tolik bolet :-D
    Jinak obdivuji Tvou knihovnu :-) Máš ji fakt nádhernou, já se svou jednou velkou a druhou menší se raději ani chlubit nebudu :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dekuji, zacinala jsem se dvema policemi :-D
      tak hlavne, ze mas darky vymysleny, me dlouho trvalo vubec na neco prijit, vzdycky ze me napady primo padaly a letos vubec...

      Vymazat
  2. Páni, ani nevím, jestli mám zmiňovat ten fakt, že ti závidím tvou velkou knihovnu xD já mám tak čtvrteční v porovnání s tou tvou. Ale doufám, že časem se rozroste :))

    Každopádně s těmi sotěžemi, neboj nejsi jediná :D Třeba se to pozdjěji vykompenzuje láskou :D třeba se objeví nějaký princ na bílém koni :D ^^

    Já mám vánoční dárky naplánováné, ale budu je kupovat až první týden v prosinci. Tak snad mi to všechno časově vyjde:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dekuji :-)
      ja brala vetsinu darku na netu, takze lepsi zavcas, protoze pak posta a jine dodavatele nebudou stihat... :-)

      Vymazat
  3. Jak řadíš knížky v knihovničce? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dřív jsem to měla striktně podle nakladatelství. Všechny loga hezky vedle sebe. Teď to mám rozdělené na kusové knihy, kompletní série a nekompletní série. A nakladatele už neřeším. Prostě to poskládám jak se mi chce a líbí se mi to :-)

      Vymazat
  4. Tie vankúše nad poličkami sú úplne super! <3 <3

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne