MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

29 října, 2017

Jelikož mám stále neschopenku, snažím se využívat času. Pravda, obvykle to vyhrává moje válení u nějakého filmu :-) Ale dokončila jsem například můj obraz na plátně. Mohli jste ho vidět na instagramu a v úterý bude i tu na blogu. Nechci dávat víc článků za den, proto to zdržení. Mimo to jsem dokončila plánovanou soutěž a už se můžete zúčastnit. Chtěli jste luštit, tak jsem si dala tu práci, aby jste se trochu zapotili. Očividně jsem uspěla, protože moc zájmu zatím není :-)


Brzy nám začne nový měsíc, proto jsem opět oběhla všechny možné nakladatele a přidala jsem do listopadového alba knihy, které jsou plánovány k vydání. A není jich ani tentokrát zrovna málo, je tam přes sto knih, které by vás mohly zaujmout. Však se můžete podívat. Našli jste něco zajímavého?

V úterý jsem si hned letěla na poštu pro balíček. Už předem mi bylo jasné, co by to mělo být. Nový průvodce k seriálu Cizinky, na který jsem se neskutečně těšila. Ihned jsem se do něj pustila a klidně bych to přečetla za den, ale přece jen to byla spousta informací a na moji hlavu stačilo. Proto jsem ji dočetla následující den dopoledne a rychle se pustila do recenze, abych se podělila o čerstvé pocity. Očividně jste byli zvědaví i vy, protože hned za první den měl článek přes 200 shlédnutí :-D Jako další nové přírůstky mám dvě knihy. Našla jsem totiž chybějící díly do série pro mamku a když už jsem to objednávala, tak proč nevzít i něco sobě, že :-) Takže už jsem nemohla čekat a jako první do košíku letěl Harry. A pak poslední díl série Kroniky Kaninu...


V rámci mých článků s tématem Top... jsem tentokrát sepsala pět knih, které mě totálně nebavily. V tomto případě šlo o kousky, které jsem i přes to, jaké byly, zvládla dočíst celé. Co mi na nich vadilo, se dočete v článku...


Ve čtrvtek jsem si zaběhla k doktorce. Rentgen páteře dopadl dobře. Nic vážného tam není. Ale potřebuji rehabilitace, což se ukázalo, že není tak lehké sehnat. V pondělí budu pokračovat v hledání, protože víc jak měsíc se mi na to čekat nechce... Takže uvidím, jak dlouho ještě budu doma... Pořád si říkám, jak bych měla toho času využít, ale je neuvěřitelné, jak těžké je někdy donutit sám sebe něco dělat :-D

To bude asi z mého nudného týdne všechno. Já si jdu uvařit gulášek, mňam. Pak se přivážu k židli a nevstanu, dokud ta kniha nebude přečtená! Tak jo, mějte se hezky a užívejte zbytek škaredé neděle :-P

Přírůstky

  • Jak se točí Cizinka
  • Harry Potter a Vězeň z Azkabanu
  • Křišťálové království



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

2 komentáře:

  1. Nový Harry zase vypadá famózně, už si musím ta ilustrovaná vydání dokoupit a pak pořizovat jednotlivé díly postupně, nechci to pročekat a kupovat celé najednou, bolelo by mě to víc než rozkouskovaně :D Jinak držím palce, aby bylo co nejlépe a aby ses v rámci pobytu doma donutila ke všemu, k čemu budeš chtít. Měj se hezky, v rámci možností! :)

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne