MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

23 července, 2017

Ahoj, zdravím vás u typického týdenního shrnutí, ale s tím rozdílem, že tento článek bude za dva týdny. Celý minulý týden jsem totiž básnila o dovolené a každý den jsem se snažila to v práci nějak zvládnout. Ale dočkala jsem se a navíc jsem se rozhodla dát si i volno od blogu. Proto to teď dostanete v dvojité dávce :-P

Počasí se z počátku jak naschvál docela pokazilo, ale co se dalo dělat. Já se dokážu zabavit i jinak. Pustila jsem se do čtení a lepení modelů. U jednoho auta se nadějně blížím ke konci. Ještě pár slepených dílků a polepy a bude to... Pak už mi zbývají další dvě auta a loď a třeba si konečně uklidím jídelní stůl a budu zase fungovat jako u normálních lidí...

Stále pracuji na blogu. Sice bych strašně ráda začala s naprosto novým krásným designem, ale do tohoto jsem vložila už tolik času a práce, že na to není prostě síla. Takže do něj pořád rýpu a snažím se měnit maličkosti. Snad k dobrému, než k horšímu :-) Při té příležitosti jsem sestavila i nový návod na formatování textu na blogu. Pro spoustu lidí možná už něco známého, ale někomu se to může hodit :-)

Začal na mě jít nakupovací absťák. V celém červenci mi nic nevychází, ani recenzáky jsem neplánovala. Šetřím na podzim, protože do konce roku mi na seznamu zůstalo asi 19 knih, které opravdu potřebuji :-P Ale už mám škubání, abych se podívala alespoň na bazar a koukla na něco, co by mě zaujalo :-D Jak zvládáte knižní půst vy, pokud nějaký máte?

V pátek jsem se začala balit k mamce na týden hlídání smečky. Přemýšlela jsem, jaké knihy si sbalit, tak nakonec to vyhrála rozečtená Prvních 100. A jelikož jsem si strašně věřila, tak jsem sbalila i Noční labuť, Umění v krvi a Dům na Baker Street. A k tomu ještě čtečku... :-D Moc velká sebedůvěra, že?


Víkend jsem strávila odpočinkem, poleháváním, mlsáním a prací na blogu. Hrála jsem si s písmem a stále se nemohla rozhodnout, jestli nechat takové, které tam mám už věky nebo vyměnit za něco jiného. Je těžké si vybrat, protože každému se čte různý font jinak. Jak to dopadlo vidíte... Navíc jsem si procházela seznamy blogů a vyselektovala jsem některé, které jsou na mém seznamu oblíbenců. Pochopte, sleduji opravdu hodně blogů, přes dvě stovky, takže někdy, když není čas nebo nálada, tak prostě proběhnu oblíbené a ostatní mají holt smůlu. Mezi oblíbené obvykle řadím ty, kteří chodí ke mně komentovat a já zase na oplátku k nim a někdy komunikujeme i mimo blog. S těmito lidmi bych ráda udržovala konverzaci, takže se samozřejmě budu u nich 'hlásit' častěji... :-D Obdobnou čistkou prošel i účet na DK. Měla jsem tam tolik oblíbených, že ani nevím proč. Většina lidí tam ani nemá uvedený blog a jejich jména mi prostě nic neříkají... Taktéž jsem si ponechala jen ty, které znám líp, u těch mě zajímá co čtou a jestli mě můžou inspirovat :-) Děláte taky občas nějaké čistky?

V neděli jsem se stavila u taťky na oběd. Procházela jsem si staré knihy po dědovi a babi a vzala jsem si akorát knihy o Káji Maříkovi. Z toho ostatního jsem si nevybrala, buď to byla těžší četba jako Hlava XXII, detektivky nebo knihy ve slovenštině, což já rozhodně nepřečtu... :-)


Čtvrtý den volna jsem už začínala být na nervy. Zvířata naprosto všude, pořád se pletli pod nohama a pořád museli na kdejakou blbinu štěkat. Do toho jsem se ani jednu noc nevyspala v kuse, pořád se budila a byla celá rozlámaná. Proto ani nejezdím na dovolenou, protože jak nemám svoji matraci, tak trpím. Celá rozbolavělá jsem se dopovala sladkým, abych nabrala energii a trochu se zklidnila :-D Nakonec jsem i zhřešila a objednala si něco z Levné knihy. Jakmile to bude nachystané k vyzvednutí, dozvíte se, o co jde :-) A ještě jsem sledovala bazary knih. No, asi mám po půstu :-P





Začátkem týdne se umoudřilo i počasí a konečně vylezlo slunko. Já běloba jsem vždycky na chvíli vylezla. Sice bych ráda nějaké to opálení, abych pořád neposlouchala řeči ostatních, ale nemohla jsem tam ležet celý den. Ihned bych se spálila. Stačí po troškách, nabiju se energií a prostě nebudu moc opálená. Však co :-P Takže jsem si na střídačku vylezla na slunko nebo zalezla do stínu, knihu vždycky po ruce a tak se mi podařilo dočíst Prvních 100 a Umění v krvi. Hned poté jsem se pustila do Noční labutě, která má nádhernou obálku a doufala jsem, že to bude opravdu dobré...

Ve čtvrtek mě překvapila mamka zprávou, že už pojedou domů a mě tím vznikla unikátní příležitost utéct domů do svého pohodlíčka. Ve schránce na mě čekalo překvapení v podobě lístku z pošty. Na poštu jsem si skočila hned v pátek z rána, protože dýl už bych to nevydržela. Ukázalo se, že je to opravdu očekávaný recenzní výtisk od Omegy - Blackout. Zbytek posledního dne volna jsem strávila nějakými dalšími pochůzkami po obchodech a menším úklidem a zároveň jsem se psychicky připravovala na návrat do práce :-P


Víkend jsem i přes práci zvládla. Bylo teda příšerné vedro a na radaru se blížily krásné dešťové mraky. Samozřejmě jako vždy technika očividně selhala, protože místo bouřky spadlo pár kapek a vzduchu to rozhodně nepomohlo. Tím chci říct, že přečíst jsem nepřečetla téměř nic, protože v tom parnu absolutně nebyla energie držet knihu :-) No ale nebudu to už protahovat. Takové byly prostě ty moje dva poslední týdny. A jak jste se měli vy? Co máte nového? :-)

Přírůstky

  • série Kája Mařík
  • Blackout

A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

8 komentářů:

  1. No, rozhodně ses nenudila. :D
    Já nakupovací půst zvládám v pohodě, mám přes rok několik měsíců, kdy si nic nekoupím. Pomáhá mi k tomu můj prázdný účet a ty desítky nepřečtených knih, co mám doma. Vždycky dostanu hodně knih k narozeninám nebo k Vánocům a protože přes školní rok čtu hlavně knihy do školy, tak mi to číslo nepřečtených knih stále narůstá. Přeci si do toho nebudu ještě něco kupovat sama. :D Jsem rozhodnutá za pár let, až budu mít po studiu a budu si moct číst normálně, všechny ty nepřečtené knihy přečíst a teprve pak zase nakupovat. :D
    Jinak ze své běloby si nic nedělej, já jsem taky bílá jak smrt. Neopálím se nikdy, já se maximálně spálím. Nepřijela jsem opálená ani před třemi lety z Itálie, takže už jsem dávno nějaké snahy o opalování vzdala. :D
    A díky tobě jsem přišla na to, že jsem měla na profilu na DK smazaný blog. Tak díky za nepřímé upozornění... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja prave k narozkam a vanocum nedostanu skoro zadny, pokud si to vylozene nevyzadam... :-)

      Vymazat
  2. Já mám s nenakupováním hrozný problém. Většinou tomu nechávám volný průběh, protože jinak to dopadne jako začátkem července, kdy jsem si řekla, nebudu celé prázdniny nakupovat knížky a po týdnu jsem udělala na megaknihách nákup za téměř 2000... Mám doma hodně nepřečtených knížek, ale nakupování nových se nějak ne a ne ubránit. :D
    Těším se na recenzi Domu na Baker street, taky jsem po knížce pokukovala a Blackout budu v blízké době číst. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě nejvíc lákají slevy a výprodeje. Tomu se ubránit, to chce výdrž. Knihy v normální ceně, tak už to zvládám lépe :-D

      Vymazat
  3. Obdivuji tě, že jsi uhlídala takovou smečku. Já bych se z toho asi zbláznila :D Já jsem byla uplynulý týden na skautském táboře, kde jsem přečetla knihu Will Grayson, Will Grayson a rozečetla 6. díl série Nástroje smrti, ale tu jsem musela odložit, protože mě to nebavilo. Doma na mě čekal balíček - kniha Existence :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nástroje smrti mám ráda. Možná mi pomohlo i to, že jsem mnoho neočekávala :-)

      Vymazat
  4. Moc hezký článek :) Ty jo a tolik zvířectva, to musela být makačka :)Jsem u tebe na blogu poprvé a říkala jsem si, že tak dlouhý článek asi nebudu číst celý, ale hned v prvních dvou odstavcích mě tak zaujal, že jsem už prostě nemohla přestat a čekala ještě nějaké pokračování :)) Jinak přeju hezký den!
    admirableblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne