MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

02 července, 2017

Začátek týdne byl poněkud náročný. V neděli jsem šla do práce na šest hodin večer, protože probíhala inventura. Domů jsem se dostala až téměř o půl šesté ráno. Ano, dala jsem si neskutečnou skoro dvanáctku přes noc a celý týden jsem byla pak jako praštěná po hlavě. Nemohla jsem to vůbec dospat a kdykoli jsem se odpoledne snažila číst, po necelých dvaceti stránkách jsem okamžitě usínala. Naštěstí to už mám za sebou. Nevyspím se ale ještě pěkně dlouho, před naším panelákem začali stavět nový a pracují i o víkendu. To je vážně vrchol... :-(

Naštěstí jsem ve volnějších chvílích mohla v noci číst. V regále jsem objevila Nedej se a dokonce jsem si pamatovala, kde jsem skončila, takže jsem mohla v klidu pokračovat. Nepřečetla jsem mnoho, ale docela jsem se posunula a navnadila, protože se to rozjelo docela nečekaným směrem. Dnes knihu asi dočtu a nachystám si recenzi.


V pondělí jsem si po obědě zaskočila na poštu, od pátku tam na mě čekal balíček a v něm recenzák v podobě Lorda Johna. Ano, další dílek do skládačky jménem Cizinka... :-) Kniha mě hodně bavila, i když byla naprosto jiná než ty předchozí, spíše taková detektivka. Spokojená však jsem a rozhodně budu pokračovat i s dalšími díly, jakmile vyjdou. Recenzi si můžete přečíst zde... V úterý jsem měla opět zásilku, takže po práci jsem to vzala rovnou na poštu. Přišly mi dvě knihy od děvčat ze Světa mezi řádky, které jsem dostala za vytvoření šablon pro jejich blogy. Za knihy jsem moc ráda a už se těším, jak si na ně udělám čas :-)


Po nějaké době jsem zase přidávala nové knihy do Knižních novinek. Skupina se pomalu ale jistě rozrůstá. Proto se snažím být i aktivnější. Každý měsíc má své album a v něm najdete knihy, které jsou tam plánovány. Bohužel někdy dojde ke změně a není v mých silách všechno upravovat, tak to prosím berte s rezervou. Stále se snažím přijít na lepší způsob, než to mít takto ve skupině, ale nic mě nenapadlo...

Jak už jsem zmiňovala, dnes asi dočtu knihu Nedej se. Mám sice ještě v procesu Jonathana Strange, ale nějak se nemůžu pořádně chytnout. Tak jsem přemýšlela, jestli se nepodívám nejdřív na seriál a pak bych se k tomu vrátila, třeba by to bylo snazší. Pokud to však nepůjde, mám v plánu se pustit konečně do sérií Prvních 100 a Vesmírná pouť...



Víkend jsem měla konečně volný. I přes venkovní hluk na stavbě jsem se snažila dospat celý týden, tak snad se zadařilo. Přes den jsem toho dělala ale tolik, že nebyla šance jak to zjistit :-D Včera jsem víc jak půlku dne seděla nad modelama. Momentálně mám rozdělané tři auta a jednu loď. Vzala jsem to tedy zhurta a jedno auto už mám nachystané na slepení. Když to půjde s časem dobře, do tří dnů nebo tak nějak, by mohlo být dokončené :-) Moje prsty jsou zase celé od barvy a jelikož jsem dnes něco málo i lepila, tak i totálně olepené vteřinovým lepidlem. Jsem holt holka šikovna :-P




Než jsem však včera začala natírat, sepsala jsem si přehled předchozího měsíce. Domů jsem donesla nových 16 knih a přečetla jsem pouhých 5 knih. Docela špatná bilance, ale už se s tím asi začínám smiřovat :-D


Na závěr jen uvedu, že jsem spustila takovou malou soutěž. Zatím nebudu uvádět její ukončení, jelikož mi jde o obsah dotazníku a vaše odpovědi. Podle toho, kolik lidí se napíše, uvidím, kdy bude uzavřen. Dám vám však dopředu zavčas vědět. Jde hlavně o můj blog a vaše názory na něj. Jeden z vás pak získá záložku do knihy. Podle odpovědí se rozhodnu i o způsobu losování. Pokud budou odpovědi strohé nebo jich bude příliš moc dobrých, které se mi budou líbit, nechám losovat počítač. Pokud však bude jedna, která předčí ostatní, výherce bude jasný. Ale předem říkám, že mi jde opravdu o upřímné odpovědi a budu moc ráda za vyplnění. Děkuji...


A to bude asi vše. Zvažuji, že si skočím pro něco dobrého do obchodu, protože už od včera mě honí mlsná. Půjdu dočíst knihu, zbývá mi opravdu kousek a pak se prostě nějak zabavím :-) A jaký byl váš týden či víkend? Mejte se hezky :-)



A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

1 komentář:

  1. Vidím, že jsi měla celkem nabitý týden plný samých pěkných knih. Jedinou, kterou jsem prozatím také četla byl Lord John a naprosto jsem si ho zamilovala, ani ostatní knihy ale nevypadají vůbec špatně... :))

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne