10 června, 2017

Viděla jsem... #123

sobota, června 10, 2017 4 komentáře
poster poster poster poster
poster poster poster

Kráska a zvíře
Abych řekla pravdu, z počátku mě hodně odrazovalo množství písniček, které se tam zpívalo. Chápu, je to muzikál, ale první minuty jsem měla obavu, aby tam bylo i mluvené slovo... Nakonec jsem to zvládla do konce, příběh asi nemusím nikomu objasňovat. Dodám jen, že bestie byl hezčí prokletý :-)

Moje hodnocení:
CSFD


Nic nás nerozdělí
Už dřív jsem viděla kousek filmu a moc se mi líbil. A teď nedávno jsem náhodou zjistila, že je opět v televizi. Konečně jsem to viděla celé. Moc hezký příběh a zároveň smutný a strašně reálný. Příběh rodiny, kterou zasáhne tsunami a jsou rozděleni, hledají cestu zpátky k sobě. A taky mi vrtalo hlavou, kde jsem toho malýho kluka už viděla. No a vyklubal se z něho nejnovější Spiderman :-D

Moje hodnocení:
CSFD



John Wick 2
Druhý díl byl mnohem horší než první. U něj to alespoň divák bral jako novinku, akční, vtipnou, jinou. Ale dvojka jede v naprosto stejných kolejích a tak spíše nudí než baví. John Wick umí střílet jen do noh a hlav, věčně mu dochází náboje, při boji projevuje málo energie, spíše jakoby musel pobírat dech... Nemůžu si pomoct, ale prostě totální nuda...

Moje hodnocení:
CSFD


Velká čínská zeď
Tak trochu netradičně pojaté téma Velké čínské zdi a důvodu jejího postavení. Rozhodně nejde o žádnou filmovou pecku, ale k zahození to taky úplně není. Taková průměrná prkotina na jedno podívání...

Moje hodnocení:


Malý princ
Tak jako v knize i tady mi uniká nějaký vyšší smysl. Já jsem prostě člověk, který potřebuje všechno pěkně naservírované a ne hledat ukryté významy mezi řádky :-P Ale zpracování opravdu krásné.

Moje hodnocení:


Můj kamarád drak
Po dlouhé době koukatelná rodinná pohodovka. Navíc ten drak, to byl skoro jako Falco z Nekonečného příběhu ♥ Krásnej...

Moje hodnocení:


Spojenci
Další z mnoha válečných filmů. Tentokrát však zaměřen na ústřední dvojici a jejich špionský život. Můžu říct, že až do poslední minuty jsem nevěděla, jak to dopadne... Sice to bylo asi i trošku nudné nebo jako všední válečný film, ale bylo zajímavé přemýšlet nad tím, jak mohla vypadat špionáž před sedmdesáti lety...

Moje hodnocení:




Sdílení článku:
Sdílet emailem Sdílet gmailem Sdílet Facebookem Sdílet Googlem Plus Sdílet Twitterem Sdílet Pinterestem Sdílet Tumblrem Sdílet Bloggerem Sdílet Wordpressem Sdílet whatsappem

Autorka článku:

Lucy Lillianne V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Nicméně největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

4 komentáře:

  1. Já jsem z Krásky a zvířete nadšená a jsem moc ráda, že i hraná verze byla muzikálová. Nic nás nerozdělí byl vážně super film. A jsem ráda, že i Tobě se líbil Můj kamarád drak :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Krásku a zvíře jsem si zamilovala, mě se právě ty písničky líbí :) A se Zvířetem souhlasím, jako Zvíře vypadal o 200% lépe než jako člověk :)

    Malý princ... no mě ten film přišel úplně zbytečný. Nějakej smysl jsem v tom vlastně ani nehledala, ale přišlo mi, že je o ničem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Malého prince asi nikdy pořádně nepochopím...

      Vymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho a často vykouzlí úsměv a potěší. Děkuji každému, kdo kvůli mě ztratí pár vteřin života :-)