11 června, 2017

Recenze: Čtecí polštář

neděle, června 11, 2017 8 komentářů
Většina z vás si určitě v poslední době všimla, že často používám čtecí polštář při čtení knih. Už jsem měla dokonce i pár dotazů ohledně spokojenosti. Proto sepíšu těchto pár řádků, abyste to měli černé na bílém :-)

V prvé řadě řeknu, že jde o výrobek z Hranatého šitíčka (web, fb). Opravdu povedená věcička, která zabrala určitě nemálo času a hodně vychytávek. Z počátku jsem si říkala, jestli takovou věc vůbec potřebuji. Jak se nakonec ukázalo, tak ano. Polštář používám při čtení v sedě i leže. Hrany knihy, hlavně té těžší, mě netlačí do ruk a celkově nemusím držet takovou váhu. Kniha mi pohodlně lapí v polštáři na břiše nebo klíně, někdy si jej položím i před sebe na posteli a mám ho místo stolečku. Je fajn, že člověk může měnit polohy a vždycky ten polštář nějak před sebe nacpe. Takže pro moje bolestivé záda a kyčle ideální, můžu se pořád vrtět :-D

A teď trochu toho popisu... Zepředu najdete dva široké popruhy, do kterých vložíte desky knihy. Dvěma bočními šňůrkami zajistíte stránky, aby držely a neotáčely se. Uprostřed je šňůrka, která slouží jako záložka. Samozřejmě záleží na tom, kterou verzi polštáře si vyberete, protože máte na výběr několik možností. V mém případě najdete téměř všechno. Takže uprostřed je proužek na lampičku. Na krajích kapsy na mobil a další věci. Nahoře pruh na brýle. Ty já nenosím, tak alespoň sluneční pro představu :-D Úplně nahoře ucho na nošení. A vzadu dvě kapsy na přenos různých věcí... A to je asi vše... Teď už jen fotky :-)