MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

28 května, 2017

Shrnutí týdne #150

neděle, května 28, 2017 3 komentáře
Zdravím u dalšího nedělního shrnutí. Jako vždycky sepíšu pár věcí, které se za ten týden udály, případně co mám nového, postěžuji si, pokud bude třeba a tak dále :-) Však to znáte. Prostě sedm dní v kostce...

Květen už je skoro za námi a já jsem ráda. Proč? Protože to byl pro mě nejnáročnější knižní měsíc. Vycházelo zatím nejvíc novinek, o které jsem opravdu stála a navíc jsem si vzala na krk strašně moc recenzáků. Recenzovala jsem kuchařku, omalovánky, a tři knihy... Tím pádem jsem nestíhala svoji četbu. Příští měsíc to musím napravit. Sice jsem se upsala do dvou recenzních konkurzů, tak jsem opravdu zvědavá, jak to dopadne, ale jinak si potřebuji měsíc od recenzáků odpočinout :-)


Tento týden jsem měla odpolední, takže absolutní nestíhačka a jak jste si možná všimli, na blogu docela mrtvo. Příští týden to snad bude lepší. Mám sice přednastavené články s knižními sériemi či záložkami, ale jde spíše o takové malé lepidlo, aby tady nebylo úplné pusto prázdno. Jediný volný den jsem měla ve čtvrtek a ten jsem využila na rodinné návštěvy, nejdřív jsem se stavila k taťkovi popřát k narozeninám. Po cestě mě zastavili policajti, moje první kontrola v životě. Trošku se mi klepaly ruce, ale jinak jsem byla docela vysmátá. Byla to spíš sranda, jelikož mám řidičák dvanáct let a tohle bylo opravdu poprvé :-) No a pak jsem se ještě na chvíli vytočila u mamky. Maggie trošku polítala, aby pořád v tom paneláku neotravovala a pak jsem frčela domů aspoň na chvíli spočnout...


V poslední době jsem ani tomu čtení moc nedávala, podle goodreads jsem pěkně pozadu za plánem. Začalo se mi to nějak hrozně načítat. Ale není všem dnům konec a třeba to ještě zvládnu. Věřím si, až se mi dostane do ruky další díl Cizinky, tak to určitě pofrčí jako po másle. Nicméně jsem dočetla Bez srdce, do kterého jsem se nemohla dostat, alespoň ne tak moc jako do Měsíčních kronik. Ale detaily si už přečtěte v recenzi... No a včera jsem začala Řád zlomených křídel. Sice nejsem ještě ani ve čtvrtině, ale není to špatné. Je to trošku zvláštní a teprve se do toho dostávám, tak jsem zvědavá, co se z toho ještě vyvine... :-)


Dnes večer bych ráda zvládla ještě nějaké ty domácí povinnosti, určitě přečíst dalších pár stránek a jelikož mám zítra volno, tak možná i nějaký ten filmeček by nebyl na škodu. Docela mě láká i nějaká ta přeskládačka knihovničky. Stále to má mouchy, které bych ráda vychytala. Možná tuto nemoc také máte či znáte :-) Prostě mi to nedá klidu... A jelikož Kouzelná knihovnička byla naposledy v lednu, možná si připravím i nový článek. No a to zítřejší volno využiju ještě nevím na co, ale možná si zaskočím i do Dobrovského. Mám slevový kupon za body, plus ještě ten poslední narozeninový. Tak si udělám radost, ať mám hned veselejší den :-D

A jak jste se měli vy? Nezapomeňte se pochlubit :-)


A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

3 komentáře:

  1. Taky jsem pozadu se svým čtecím plánem, ale to hodlám napravit! Já jsem odmaturovala a do pátku mám volno, potom nastupuji na brigádu. Užij si čtení a zítřejší volno :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné shrnutí :-). Ty hele, včera jsem začala Bez srdce a já se za boha nemůžu začíst :-(. Snad se to zlepší...

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne