03 května, 2017

Když jsem byla poprvé v Praze, jeli jsme na koncert filmové hudby. A dopoledne jsme si procházeli náměstí a narazili na výstavu Tima Burtona. Byly tam nějaké suvenýry a mě jako první padla do oka tato záložka... :-)

Další z pokusů o vlastní záložky. Už to začalo být o něco lepší ;-)

Ready Player One {recenze}
Strhující dobrodružný thriller z blízké budoucnosti, světa virtuální reality a počítačových her.
Bestseller New York Times je celosvětový mezigenerační čtenářský hit. Vychází ve více než třiceti zemích, v USA prodáno přes milion výtisků. Filmovou adaptaci připravuje režisér Steven Spielberg.
Svět v roce 2045 se ocitá v hluboké krizi – jedinou záchranou před bezútěšnou skutečností se pro miliony lidí stalo OASIS, bezplatná onlineová videohra přístupná prakticky každému – každý si zde může vytvořit novou identitu a vést virtuální život, často na hony vzdálený tomu opravdovému: studovat, cestovat, mít přátele, zamilovat se... A nalézt velikonoční vejce, poklad, který tam někde před svou smrtí zanechal James Halliday, výstřední tvůrce OASIS, společně s miliardovým dědictvím. Léta se o nalezení tří klíčů ke třem branám, jež vedou k pokladu, marně pokoušejí miliony Hallidayových obdivovatelů. Léta se to nedaří ani Wadu Wattsovi, který má těsně před maturitou, přežívá u tety v karavanu a honba za pokladem se stala jediným smyslem jeho existence. Avšak poté co se mu podaří rozluštit první nápovědu, nabere jeho život divoké obrátky…

Proroctví {recenze}
Vítejte zpátky v Táboře polokrevných! Volné pokračování napínavé dobrodružné série Percy Jackson právě začíná! Do Tábora polokrevných přicházejí noví hrdinové Jason, Piper a Leo. Ale než se stačí pořádně rozkoukat, čeká je nebezpečná výprava, vedená záhadným proroctvím. A podaří se při tom všem vypátrat i Percyho Jacksona, ztraceného hrdinu? Není tak zlé probudit se v autobuse cestou na školní exkurzi mezi svou dívkou a nejlepším kamarádem.

Neptunův syn {recenze}
Ztracený Percy Jackson se vrací zpět! Ztratil však paměť a neví, kdo je, odkud přišel a jaké je jeho poslání. Z hlubokého spánku se probudil u vlčice Lupy, která jej poslala do Tábora Jupiter, římské obdoby Tábora polokrevných. Všichni kolem ho považují za syna boha Neptuna, římského boha moří. Společně se dvěma členy tábora je vyslán na Aljašku. Podaří se jim osvobodit boha smrti Thanata, kterého uvěznili obři? Jaké další nebezpečí čeká Percyho, kterému se během cesty začíná vracet paměť?

Znamení Athény {recenze}
Chystá se velké setkání řeckých a římských polobohů. Posádka z Tábora polokrevných vyráží po moři na bitevním korábu Argo do Tábora Jupiter. Jejich plány však narušuje proroctví sedmi, které se začíná naplňovat. Skupina hrdinů se proto musí vydat do rodiště antických bohů, krajiny Mare Nostrum. Podaří se jim nalézt tajemná znamení bohyně Athény, která jim v boji proti zlu pomohou? Gaia, síla mocnější než všichni bohové, se dál probouzí a ohrožuje budoucnost civilizace. Čas ubíhá a posádka Arga se musí vydat do boje za záchranu lidstva...

Hádův chrám {recenze}
Čas se krátí… Bránu Smrti, tajemný průchod mezi světem živých a mrtvých ovládla Gaia se svými pomocníky. Zástupy nestvůr proudí na zem a chystají se převzít vládu nad světem. Přijdou Percy a jeho přátelé na to, jak bránu uzavřít? Dokáží se vrátit z hlubin Tartaru, nejtemnější části podsvětí, kterému vládne bůh mrtvých Hádes? Nebude to jednoduché! Řečtí a římští bohové nedokáží svým dětem pomoci a k Táboru polokrevných se blíží armáda římských polobohů, aby ho zničila. Sedm statečných hrdinů z proroctví musí znovu nasadit své životy za záchranu bohů, lidstva a celé civilizace.

Krev polobohů {recenze}
Sedm polobohů včele s Percym čeká poslední a nejtěžší boj. Giganti, obludní pomocníci bohyně Gaiy, jsou připraveni zničit hrdiny z Velkého proroctví a s nimi i celý svět.
Tábor polokrevných je obklíčen římskými jednotkami a hordami nestvůr. Nutně potřebuje pomoc, ale ta je až na druhém konci světa. Obří socha Athény Parthenonsk
é by mohla válku mezi Řeky a Římany zastavit a polokrevné usmířit. Míří ale kamenný kolos na správné místo, a hlavně, bude tam včas? Zbývá jen pár dnů. Pomstychtivá matka země Gaia se probírá z dlouhého spánku a k probuzení jí chybí jediné - krev dvou polobohů, krev Olympu!

Tuto rubriku jsem založila hlavně jako přehled mých knižních záložek. Už se v tom sama ztrácím a nevím, kde všude ty záložky jsou. Takže budu postupně fotit knihy z mojí knihovničky a k nim jejich záložky, které jsou v nich uložené. Některé jsem vyráběla, jsou staré nebo nové, vybledlé, některé jsou stažené z internetu, některé jsou koupené, některé darované a některé jsou vyhrané...