MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

19 března, 2017

Shrnutí týdne #140

neděle, března 19, 2017 9 komentářů
Blíží se jaro a my jako správní obchodní blázni hned na začátku týdne chystali velikonoce. Ano slyšíte dobře, mánie vypukla a téměř všude uvidíte dekorační kuřátka, zajíce, vajíčka a mnoho dalšího. Sluníčko sice svítilo, ale jen slabě, k tomu silně foukal vítr a občas i pršelo. Takže jaro mi to připomíná opravdu jen vzdáleně. No řekněte, tři stupně po ránu, to není žádný luxus... Ale aspoň má člověk záminku k tomu, aby zalezl do peřin s knihou :-P

Můj týden pokračoval opět v duchu velkého čtení. Docela mi tato decentní pauza od blogu a internetu vyhovuje, protože si alespoň odpočinu od všech těch informací (pořád koukám, ale jsem méně aktivní) a navíc alespoň přečtu více stránek. Tento měsíc to určitě bude rekord. V tomto týdnu se mi podařilo přečíst Vážku v jantaru a momentálně jsem u třetího dílu. Ten zatím není od Omegy, čekám na něj a až vyjde, hned si pro něj poletím, protože mi doma rozhodně nesmí chybět. A jako další hned beru druhý díl Univerzity výjimečných, která mi konečně dorazila na recenzi... A pak teprve návrat k Erebosu...


Určitě jste si i všimli, že v poslední době se hodně ptám na názory ohledně koupení knih. Sice místa mám dost, ale knihy opravdu lezou do peněz a tak je potřeba si všechno pěkně promyslet, aby nakonec člověk nekupoval, co by neměl... Jsem moc ráda za radu od každého z vás, protože vaše názory mě zajímají. Dneska jsem si objednala nějaké knihy v LK a přemýšlela jsem, že bych si po dlouhé době udělala radost a šla si nějakou knihu koupit. Posledně jsem do obchodu s tímto záměrem šla, ale nakonec jsem se nedokázala k ničemu odhodlat... Tak se musím na příští návštěvu lépe připravit... :-D

Od zítřka mi začíná týdenní dovolená a já si ji hodlám užít. Sice do úterý hlídám naši obvyklou smečku, ale to nějak překousnu. Doufám, že i přes jejich otravování zvládnu něco přečíst. Ve zbytku týdne bych se chtěla taky vrhnout na modely a omalovánky, na které momentálně nebyl čas a taky jsem přemýšlela o nějaké malé soutěži o záložky. Ještě musím však zkontrolovat zásoby :-P


To je za těch pár dní asi vše. Moc toho na srdci opět nemám. Zbytek mého večera se ponese v duchu topení v kamnech (abych nezmrzla), jako prevenci asi použiju horkou vanu a určitě se pustím do knihy. Jelikož mám volno, konečně můžu číst tak dlouho, jak budu chtít a nemusím se pozastavovat nad tím, v kolik hodin ráno musím vstávat... Takže hezký zbytek večera všem, já jdu na to... :-)

A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

9 komentářů:

  1. Přeji pěknou a pohodovou dovolenou a hodně klidu na čtení ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Počasí je teda otřesný. V týdnu nás tak pěkně namlsalo sluníčko a pak taková kosa. Naštěstí mi to nevadilo, protože jsem měla víkend pracovní. Až dorazím domů, taky se vrhnu na knížku. Ale obávám se, abych u ní brzy neusnula. Čtu Tam, kde ji našli a jsem trochu rozpačitá. Případ Amelia od stejné autorky byl lepší. No, uvidím, jak to bude dál, zatím jsem v půlce. Tak krásnou dovolenou :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tu pauzu chápu, taky si musím občas nějakou dát. Sice si pak už přijdu špatně, že jsem na blog celý týden nic nedala, ale jeden článek týdně mi momentálně stačí, dělám míň 'vycpávkových' článků a snažím se víc zaměřit na recenze aby to bylo hezky 1:1, když už mám ten blog o knížkách. :D
    Univerzitu si chci taky přečíst. Už jí mám dokonce doma. Jenom se k ní nemůžu dostat, ale až dočtu Čarodějku chci se do ní pustit. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak si užij hezkou dovolenou, Luci, u nás doma taky máme - hromadnou, všichni, to se často nestává. A taky je samozřejmě v plánu velké čtení (a bohužel i diplomka). Tvoje pokroky s celou sérií Cizinky bedlivě sleduju na Goodreads a valím oči, jak jedeš. Hodně mě motivuješ k tomu, abych se do knihy taky pustila. Takže díky a snad to v dubnu vyjde :) Tak se měj krásně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, s Cizinkou delam velke pokroky, tak jak rikam, romanticke knihy nemam rada, ale v tomto pripade s historii a akci to je pecka, velice me to prekvapilo a neskutecne me to bavi :-)

      Vymazat
  5. Čteš čím dál víc, jen tak dál! :) Už toho zvládáš víc, jak já. :D

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne