MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

05 března, 2017

Shrnutí týdne #138

neděle, března 05, 2017 9 komentářů
Ahoj u dalšího nedělního shrnutí. Nebudu to nijak protahovat a v rychlosti napíšu, co se všechno za tento týden stačilo udát. Mezi dalšími recenzáky se objevil Případ ukradeného zubu, pokračování Jackabyho. Druhý díl se mi velice zalíbil a s velkou pravděpodobností budu tuto sérii do budoucna střádat i v papírové formě. Také jsem stihla dočíst Krvavé ostří, které krásně doplňuje sérii Skleněný trůn. Byla v něm spousta informací předcházející první knize a objasňující některé detaily.


V rámci čtecího plánu na nový měsíc jsem si vybrala další knihu Ricka Riordana, Utajené orákulum. Jsem hodně zvědavá, jak se bude vyvíjet nová série, snad se objeví i nějaké novinky a autor se nebude stále opakovat. A po dlouhé době jsem se rozhodla vzít do ruky i Cizinku, která mě opravdu hodně baví a nejspíš hned po dočtení začnu i s Vážkou v jantaru :-D Dnes bych měla knihu přečíst a recenzi napíšu asi až zítra. Potřebovala jsem si hlavně ujasnit, jestli budu kupovat i další díly, které letos vyjdou nebo ne - a řekla bych že ano :-)...


Docela jsem se dostala do formy. Myslím, že moje plánování četby dopředu se začíná vyplácet a já čtu jednu knihu za druhou. Pečlivě si volím knihy z vlastní police, které chci konečně zdolat, plus si naplánuji i případné knihy na recenzi, pokud mi budou ochotni spolupracovníci tyto kousky poskytnout... Díky tomu se můžete v měsíčním shrnutí z února dozvědět, že jsem stihla přečíst osm knih a doufám, že tento měsíc to bude přinejmenším opět tolik :-)

Tento týden nemám moc věcí k vypsání. Měla jsem nějaké odpolední, takže času nebylo mnoho. V pátek jsem ve svém volnu pro změnu měla brigádu, ale stihla jsem se otočit ve městě a zaskočit do Levné knihy. Hádejte co, opět tam nic neměli. To je překvapení, že? Už ani pomalu nemám energii stále zkoumat, jestli se objevilo něco nového. Takže přemýšlím, že bych využila nějaké ty kupony, co jsem dostala k narozeninám... Nebo je snad ještě šetřit? Musím si to promyslet. Na seznamu knih ke koupení mám pár kousků, ale snažím se to omezit, takže jich zase tak mnoho není (oproti loňsku)....

Jak jsem říkala, bylo to opravdu jen pár nezajímavých řádků. A teď mě omluvte, jdu si sehnat nějakou lampu ke křeslu před knihovničkou. Bohužel mám na to čtení málo světla :-P Mějte se hezky a zase příští týden...


A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

9 komentářů:

  1. Cizinku bych si taky ráda přečetla, ale není čas, takže si ráda přetu aspoň recenzi. :D Jako ty už taky pomalu sahám po svých knihách - nespočet, kolik jich nemám přečtených! S Levnými knihami to mám asi stejně. Na internetu mají spoustu nových knih a když jdu na jejich pobočku, tak tam nemají ani jednu, co jsem chtěla...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cizinku vezmi urcite do ruky, jakmile zacnes, uz to nepustis. To proste nejde. Dneska budu cist snad do rana :-D

      Vymazat
  2. Osm knih ti upřímně závidím, já přečetla 2 :p

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím s tím lenošením u počítače a seriálů něco udělat :-P Knihy taky potřebují prostor...

      Vymazat
  3. Páni, fakt ses rozjela. To plánování dopředu ti asi opravdu vychází, takže jen pokračuj. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Já měla tento týden jarní prázdniny. Začala jsem číst Obraz Doriana Graye a opravdu mě to chytlo. Ve čtvrtek odpoledne jsem odjela na hory, v pátek jsem s přítelem dělala na zahrádce, v sobotu jsme byli v kině, na večeři a na únikové hře a ke knize jsem se dostala až dnes. Takže jsem ji konečně dočetla a moc se mi líbila :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jen tak dál, hlavně ať jsi s knihami spokojená :-)

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne