MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

22 ledna, 2017

Shrnutí týdne #132

neděle, ledna 22, 2017 6 komentářů
Celý týden se tak nějak nesl v pohodovém duchu. Alespoň jsem se snažila, protože se blížily moje narozeniny a tak jsem si to nechtěla kazit... Hned v pondělí jsem ve schránce objevila výhru od Ells. Obálka obsahovala spoustu záložek a dalších drobností, potěšily mě rozhodně podpisy a vyrobená záložka pro Pýchu a předsudek, kterou jsem si nedávno pořídila :-)



Velkým překvapením pro mě byla kniha k narozeninám od kolegyně. Dost mě tím převezla. Všude jsem viděla jak všichni fotí Čáry života a já se marně snažila knihu dostat na recenzi. Někde prostě vázla komunikace a nedařilo se to dořešit. Ale nakonec jsem ji dostala touto cestou a už ji mám doma i já... Modlím se, aby byla minimálně tak dobrá jako Divergence.


Po několika dnech, i když jsem myslela, že jsem to zvládla lépe, jsem dočetla Pasažérku. Kniha je hodně odsuzovaná, ale mě mile překvapila. Možná to bylo tím, že každý ji kritizoval a tak jsem mnoho nečekala. Ale nakonec rozhodně nebyla špatná. V mnohém se podobala Drahokamům, velice dobře se četla a byla jednoduchá a jak jedna blogerka řekla, byla ideální na odpočinkové čtení. Já se tedy přidávám na pozitivní stranu a recenzi si můžete přečíst zde.


Nyní se vrátím na chvíli ke Královně ohně, která mě popravdě příliš nebaví. Její čtení je hodně zdlouhavé a nudné. Budu ráda, až to budu mít za sebou. A to byla první kniha tak skvělá a celá série měla takový potenciál. Nicméně zítra mám osobní setkání s paní z nakladatelství Epocha, která mi dá recenzák, první v rámci nové spolupráce. Tak už se na knihu těším, i když jsem nervózní ze setkání. Já na takové věci moc nejsem. A dopoledne mě čeká cesta do Dobrovského za nákupem knih. Ano, je tomu tak a to z jediného důvodu. Jak už jsem se zmiňovala na facebooku, v pátek jsem měla narozeniny a jednou z věcí, které jsem dostala, byly dárkové kupony. Tak si půjdu něco vybrat, co mi padne do oka. Zrovna to řešíme i na fb, co byste mi doporučili :-) Výběr veliký a rozhodování těžké :-P

Mimo jiné jsem byla obdarovaná květinami, dortem, skvělým obloženým talířem (to jsme samozřejmě ozobali všichni) a také novou figurkou do sbírky, tentokrát ze Star Warsu :-D





Jinak právě pracuji na omalovánkách, které jsem dostala k recenzi. Mám rozdělané už asi čtyři obrázky, takže se brzy vrhnu na sepsání mého názoru, ať na to nemusí čekat příliš dlouho... Moje pracovní postupy můžete sledovat i na instagramu, než se objeví v článku samotném. Zatím jsem ale spokojená. Detailně se vše dozvíte až během týdne :-)

No a to je vše. Teď jdu douklízet po oslavě a čekají mě nějaké seriálové resty. Potom se pokusím přečíst alespoň pár stránek, abych s knihou zase o něco pokročila. A zítra volno a nějaké ty pochůzky. Hlavně z rána mě hned čeká zubař, tak mi držte palce, už teď se bojím... Vám přeji hezký zbytek večera a zítra klidný start nového týdne :-)


A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

6 komentářů:

  1. Hodně štěstí u zubaře Luci, připomněla si mi, že bych se tam měla také objednat, ale když já nemám takovou vůli :D Snad sis narozeniny užila, měj se hezky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja taky musim chodit s mamkou :-D Jsem hrozny srab... Narozeniny dopadly dobre...

      Vymazat
  2. Držím palce u zubaře, já mám naplánovaného někdy na květen. :D A taky přeju, ať se podaří setkání s paní z Epochy, naprosto ti rozumím, taky na tahle osobní setkání s lidmi, co ještě osobně neznám, moc nejsem. Jinak jsem moc ráda, že sis svůj narozeninový týden užila! :)
    A moc se těším, až zjistím, co sis pořídila k těm narozeninám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebylo to spatne, na to ze jsem je nechtela puvodne slavit vubec :-D

      Vymazat
  3. Dort bych hned ochutnala! :) Na Čáry života si taky dělám zálusk :)

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne