MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

18 prosince, 2016

Shrnutí týdne #127

neděle, prosince 18, 2016 6 komentářů
Jak jste si možná všimli, tento týden byl poněkud 'prázdnější'. Moc jsem na internet nechodila a celkově tu bylo mrtvo. Jednak to bylo docela odpočinkové, nesedět tu každý den a nekontrolovat pořád mobil, občas to člověku pomůže. A jednak konec týdne nebyl zrovna nejvydařenější (rodinné důvody a tak)...

Ale vraťme se k tomu hlavnímu. Trochu jsem se zaměřila na to focení, co jsem řešila posledně. Sice nečekejte extrémní zlepšení nebo tak, ale pokusím se, po vzoru některých zahraničních uživatelů instagramu, vymýšlet nějaké aranžované focení, ne jen okamžiky nějaké chvíle. Například se mi zalíbil nápad s duhovými knihami. A tak jsem vyzkoušela pár pokusů. Můžete se přidat a použít hashtagy #knizniduha #bookrainbow a tak dále... Ráda se taky podívám... Co myslíte? :-)



Jediným knižním přírůstkem tohoto týdne byla vyhraná kniha ze soutěže. Jde o průvodce filmem ze světa Nástrojů smrti... Zatím jsem se na ni nedostala, ale jakmile bude čas, zkouknu ji a projdu a sepíšu recenzi :-)



Ohledně čtení, zatím se držím svého měsíčního plánu. Nocte mám dávno přečtené. Nedávno jsem zvládla i Královnu stínů, která se náramně povedla. Byla jsem opravdu spokojená. Momentálně čtu Vteřinu poté, kde mám asi tři čtvrtiny. A pak následuje Královna ohně. S tempem, se kterým nyní čtu, si myslím, že do konce roku to zvládnu, zvládnu svůj plán i knižní výzvu. Tak mi držte palce :-) A jak jste na tom s výzvou vy?


A to je asi tak vše. Jak říkám, tento týden byl opravdu skromný a docela mi to bodlo. Taková pauza. Víkend nedopadl zrovna nejlépe. Zrovna kurýruji ten svůj hrozný žaludek. Zase spustil protest. Takže celý den na čaji a jednom rohlíku. Opravdu paráda. Ale při tom válení v posteli se aspoň mám čas uchýlit ke knize. Doufám, že vy jste měli lepší týden než já. Takže se s vámi loučím a ještě jedna věc, už za šest dní to vypukne :-P Mějte se hezky...


A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji





Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

6 komentářů:

  1. Občasná pauza musí bodnout každému, je fajn to čas od času udělat. Fotečky jsou krásné, obdivovala jsem je už na fb! Jinak s tou knižní výzvou palce držím, nepochybuju, že to zvládneš. Já jsem svou výzvu (60 knih) pokořila už někdy v srpnu, tak jsem zvědavá, na kolik se nakonec vyhrabu. Líbila by se mi stovka, ale do té mi chybí ještě nějakých pět knih a to nevím, jestli do konce prosince zvládnu. Zvlášť když se teď chystám na Královnu stínů, ta mě pěkně zdrží. :D Ale uvidíme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud se ti bude libit, tak se ti bude cist dobre a rychle... Nicmene tvoji vyzvu obdivuji uz dlouho...:-)

      Vymazat
  2. Pauza od blogu, instagramu, facebooku je jednou za čas rozhodně potřeba. I když se nám to nezdá, blog je nejen velká zábava, ale i velká práce a svým způsobem i povinnost :)
    Fotky se povedly a nápad s duhou se mi velmi zalíbil :)
    Přeji krásné čtení a také krásné Vánoce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, čerpám inspiraci v zahraničních insta účtech :-)

      Vymazat
  3. Reaguji trochu se zpožděním a moc doufám, že už je ti po všech stránkách lépe. Naordinovat si občas internetovou pauzu je rozhodně třeba, já byla taky celý víkend offline, to si člověk nejlépe odpočine :)
    Nápad z duhami je super, sleduji tě na Instagramu, takže jsem se kochala už tam. Se čtením jsi na tom moc dobře, věřím, že výzvu splníš, držím palce :)
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už je to lepší. Do vánoc se musím vykurýrovat, ať můžu normálně baštit... Jo, pauza bodla, nemuset na nic myslet a mít prázdnou hlavu... Měj se hezky :-)

      Vymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne