MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

21 října, 2016

Tak jsem se dočkala a nový ilustrovaný díl Harryho mám doma. Díky rezervaci přes internet a slevovému kupónu ze Světa knihy mě přišel přesně na 204 koruny :-P



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

11 komentářů:

  1. To je nádhera, já zatím měla v rukou jen anglickou verzi a ty ilustrace jsou vážně skvostné. Tak jako loni i tuhle budu kupovat svojí malé neteři k Vánocům, takže věřím, že udělá radost :)
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem nadšená. A i když to znamená, že budu mít dvě vydání stejné série, v tomto případě udělám vyjímku a jdu do toho. Je to fakt krásný.

      Vymazat
  2. Úžasné, úžasné a úžasné... zelenám závistí. Vážně to vypadá skvěle a to ani nevím, jak to vypadá uvnitř :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, příští týden mám v plánu udělat recenzi :-)

      Vymazat
  3. Wow, tak to je zatraceně krásná cena! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si to šetřila už od května a přímo na Harryho :-)

      Vymazat
  4. Závidím :D
    Taky uvažuji, že si koupím celou sérii i v ilustrované verzi, ale nejdřív musím zkompletovat tu klasickou. :D

    Fandom Before Blood CZ

    OdpovědětVymazat
  5. Skvele vydani a o cene ani nemluvim :-) Uzij si ji Lucy :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Souhlasím s tebou! Nová, ilustrovaná vydání Harryho za koupi rozhodně stojí, jsou nádherná! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou, úplně skvělé. Jen to čekání je dlouhé...

      Vymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne