MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

25 září, 2016

Shrnutí týdne #115

neděle, září 25, 2016 2 komentáře
Jelikož jsem si na září zvolila určitý čtecí plán (který bych ráda uplatňovala i do budoucna), musela jsem se sama nutit číst. Zvolila jsem si poněkud větší a objemnější knihy. Jednou z nich bylo Pouštní kopí, které už mám úspěšně za sebou a moc se těším na další pokračování. Tahle série mě úplně uchvátila a jsem moc ráda, že jsem do ní vůbec šla... No a nyní čtu jinou bichli,  Ódinovo dítě. Další z mnoha fantasy. Zatím jsem nějak v třetině a baví mě to. Jsem upřímně zvědavá na další postup a hlavně, až si sama pro sebe budu moci rozhodnout ten knižní battle, který probíhal na netu, jestli to bude tým Jiskra nebo tým Ódin :-D



Po dlouhé době rozmýšlení jsem si řekla, že obnovím některé mrtvé rubriky. Při velké čistce blogu na začátku léta jsem spoustu těchto zbytečných článků rovnou smazala a vůbec toho nelituji. Byly naprosto zbytečné a nudné. Ale například knižní série nebo fotky knih s jejich záložkami jsem si nechala. Sice to není nijak záživné téma, ale když nebudu mít čas něco publikovat, tak tím vyplním určitou 'mezeru' v harmonogramu :-) Tento týden jsem proto vyhodila hned po jednom článku od každého na ukázku... Další zůstávají v záloze...



Po strašně dlouhé době (čti týdnech) jsem se konečně dočkala a dorazily mi moje první omalovánky na recenzi. Už jsem s nimi málem ani nepočítala. Samozřejmě jsou opět od Johanny Basford, na kterou nedám dopustit. Už mám i pár obrázků hotových a příští týden se pustím do samotné recenze. Tak snad to zvládnu, i když to není klasická kniha :-)


Jinak zbytek týdne probíhal v obvyklém pracovním shonu. Nevím, ale mám pocit, že to tam je týden od týdne horší. Stále více práce, což přináší větší únavu. Doma mi pak stojí hromada práce, do ničeho se mi nechce, ani do knih. Budu ráda, když vůbec stihnu do konce měsíce přečíst Ódinovo dítě, Bez šance je opravdu bez šance. To už určitě nedám... Ale i tak jsem ráda za to málo. Čtu samé dobré knihy, které mě baví, do toho jsem si vymalovala několik obrázků. Konečně mi začíná i seriálová sezóna... Takže bude zase fajn. Trošku mi hrabe, že nikam nechodím, ale na to bych měla být zvyklá. A už bych si vážně měla naplánovat aspoň nějaký výlet...


Jediné, co jsem mimo práci a knihy stihla, bylo ještě dodělání jedné šablony na přání. Doufám, že se líbí a vy se na ni můžete podívat tady...


Včera jsem díky článku u Reading with Lucy zjistila dvě věci. Za prvé bych měla najít víc uživatelů na instagramu, protože tam mají krásné fotky (a taky mě napadlo vyhledat spisovatele, takže pokud nějaké sledujete, budu ráda za každý odkaz). A za druhé, že bych se vážně měla naučit fotit hezčí fotky do článků... Nutně potřebuji nějaký kurz :-)

No a abych to začala ukončovat, před chvílí jsem se vrátila od mamky, kde jsem zajela na pokec a hlavně zase trochu vylítat psa. Teď akorát rychle vařím večeři (moje oblíbené maso na kari). Díky tomu, že se blíží konec měsíce, je potřeba si připravit i pár článků, kterým se blíží datum vydání a večer samozřejmě pohodička u televize a knihy.


Zítra mám volno. Docela mě láká Levná kniha, ale myslím, že tam momentálně žádné velké poklady nejsou. Tak si nejspíš počkám až na čtvrtek. Budou u nás zase antikvariátní trhy, tak nejspíš zajdu mrknout, jaké poklady se tam objeví... :-) Minule jsem zahlédla pár zajímavostí, ale nakonec jsem je nebrala. I koukání je zábava a já musím šetřit na moji objednávku. Je možné, že se rozšoupnu a budu tam mít asi jedenáct knih :-D

No nic, už to plácání ukončím. Je potřeba stihnout ještě nějaké psaní v jiných článcích. Tak si užijte hezký zbytek večera a uvidíme se v příštím týdnu :-P

PS: Asi si zavedu nějaký deníček, kde si budu v bodech psát, co jsem celý týden dělala, protože takhle si nepamatuji absolutně nic ;-)


A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

2 komentáře:

  1. Určitě se mrkni po dalších Instagramech :) Já jich sleduji 1400 a to si pečlivě vybírám jen tak ode mě nikdo nedostane sledovanost. :)
    Reading With Lucy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím jestli takový množství zvládnu :-) Sleduji několik zahraničních, ale taky by mě zajímaly nějaké české účty...

      Vymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne