MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

24 června, 2016

Akce a soutěže #238

pátek, června 24, 2016 6 komentářů
Ahoj milí čtenáři. Dneska jsem pro vás připravila jako vždy přehled akcí a soutěží. Akcí je úplné minimum. Ale myslím, že ze soutěží si určitě vyberete. Tak hurá do toho :-)

Akce

  • Albatros - letní bestsellery se slevou a knihou jako dárek
  • eBux - e-kniha Bába Motyka za 85,-
  • Zoner Press - poslední kusy za 59,-
  • Neoluxor - 30.6. sleva 20% na celý nákup
  • eReading - Rachel Abbott se slevou 30%
  • eReading - vybrané e-knihy se slevou 50%
  • Kosmas - vybrané knihy se slevou 30%
  • Rajknih - e-kniha Bába Motyka za 85,-
  • Rajknih - vybrané e-knihy se slevou 50%

Soutěže CZ



Další soutěže z webů a od blogařů sledujte na fb skupině Knižní akce a soutěže (odkazy jsou přidávány denně).


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

6 komentářů:

  1. Upřímně tě obdivuju za to, že takové články píšeš. Já jsem to onehdy dělala taky, ale neměla jsem na to nervy xD Každopádně díky za tip, do jedné soutěže jsem se přihlásila, třeba budu mít štěstí :D

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za příspěvek. :) Hned jsem si na několika stránkách zasoutěžila. :D

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne