21 května, 2016

Máte doma několik kusů stejných záložek, záložky, které se vám nelíbí nebo své vlastní výtvory? A chcete je zkusit vyměnit za jiné? Tady máte možnost. Stále ještě přemýšlím nad tím, jak to vlastně celé uvést. Ale myslím, že základ je více než jasný. Zveřejníte záložky k výměně a pak se s někým dalším domluvíte a provedete výběr. Pozor, veškerá domluva je na vaše riziko! Na druhou stranu, pokud někomu pošlete jen pár záložek, tak poštovné vás stojí obvykle okolo třinácti korun. To není taková hrůza jako u posílání knih. 

Já osobně bych ráda nějaké vyměnila, protože do soutěží se mi obvykle hlásí málo lidí a tímto způsobem bych je mohla lépe udat a navíc bych na tom získala i já :-) Tak co myslíte? Zkusíte to se mnou? Všechno se bude odehrávat přes událost na facebooku mého blogu (zkušebně na dva týdny, na delší dobu to nejde). Podle popularity bych třeba vytvořila skupinu. Mě nezbývá než doufat, že se to podaří ke spokojenosti všech. 

Takže jdeme zkoušet...




Sdílení článku:
Sdílet emailem Sdílet gmailem Sdílet Facebookem Sdílet Googlem Plus Sdílet Twitterem Sdílet Pinterestem Sdílet Tumblrem Sdílet Bloggerem Sdílet Wordpressem Sdílet whatsappem

Autorka článku:

Lucy Lillianne V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Nicméně největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

2 komentáře:

  1. Nápad pěkný, škoda že nemám fb :). Ráda bych nějaké záložky vyměnila, mám jich hromadu :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda. Je to tam na zkoušku. Nevím kam jinam to dát, aby mohli všichni přidávat obrázky...

      Vymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho a často vykouzlí úsměv a potěší. Děkuji každému, kdo kvůli mě ztratí pár vteřin života :-)