MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

24 dubna, 2016

A zase ta neděle. Vždycky, když připravuji tento článek, vidím, jak ten týden neskutečně rychle uteče. Jakobych tyto shrnovací články psala obden. Ale jak říkám, je tu konec týdne, takže je doba ohlédnout se za tím, co se událo...

Po tom, co jsem dočetla Cinder, jsem prostě musela jednat. Z obavy, že by se zbytek dílů nedostal do LK, jsem raději další tři díly koupila. Na knihy jsem momentálně hodně natěšená, snad se k nim brzy dostanu. Obálky jsou moc pěkné a zdobí mi další polici v knihovně :-) Cress a Scarlet jsou opět pěkné bichličky, za to Nejkrásnější je nějaká malinká...


Co se týče přečtených knih, tento týden byl docela úspěšný. Jako první jsem přečetla Měděnou rukavici. Pokračování Magisteria, příběhu tolik podobnému Harry Potterovi či Percy Jacksonovi (alespoň mě to při čtení napadlo). Vyklubal se z toho opět takový průměr. Už jsem zmínila Cinder, tu jsem přečetla téměř jedním dechem. Sice jsem nečekala zrovna takový příběh, ale bylo to super. A jako poslední jsem dočetla Volání kukačky, která u mě bohužel tak úspěšná nebyla... Ale více už najdete v recenzích.


Dále jsem zkoukla i pár filmů. Většina z nich jako obvykle nestála za nic. Takže jedno shlédnutí bohatě stačilo. Výjimkou je například Pátá vlna, kterou jako člověk, který přečetl knižní předlohu, můžu pochválit... A taky bych doporučila Nedotknutelné :-)

poster poster poster poster

Pomalu už si plánuji Svět knihy, který je příští měsíc. Pomalu se to blíží a já se už nemůžu dočkat. Rok čekání téměř za mnou. Udělala jsem si i přehled programu, co by mě mohlo zajímat, i když třeba jen jako malé zastavení při procházení. Však se ještě uvidí. Podívat se na to můžete v tomto článku. Vypadá to, že nakonec přece jen pojedu v tu sobotu, je tam toho ohledně fantasy a sci-fi tematiky nejvíc.

Nakonec bych vám chtěla popřát hezký zbytek víkendu, i když počasí se dost pokazilo a venku je pěkná zima. Jen ještě upozorním, že dneškem končí soutěž na mém blogu, takže máte poslední šanci. Zítra se pokusím vylosovat výherce...


A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne