MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

21 února, 2016

Shrnutí týdne #84

neděle, února 21, 2016 čeká na komentář
Před chvílí jsem dorazila z práce a abych využila tu chvilku sezení (musím fakt spočnout), tak si projdu dění za tento týden...

Abych řekla pravdu, nemám ani tušení, jak tento týden probíhal. Zdá se mi, jakoby přímo utekl. V podstatě jsem toho moc nestihla. Obvykle když sednu ke knížce, vydržím jen chvíli číst, než se mi začne chtít spát. Nebo naopak při čtení mám chuť si jít malovat nebo koukat na telku. A samotné čtení pak stojí za prd... Ale překonala jsem se a dočetla jsem Půlnoční korunu, která se mi líbila mnohem víc než Skleněný trůn. Upřímně jsem zvědavá, jak se autorce povede další pokračování...

A protože nejsem zrovna člověk, který by se dokázal udržet u jedné věci, musela jsem si najít i tu zmíněnou chvilku na omalovánky. Začala jsem nový obrázek z Čarovného lesa. Tentokrát dvoustránku, na fotce ale můžete vidět jen část jedné z nich, kterou jsem načla... Zatím jsem moc daleko nedošla, ale zase si chci po dlouhé době nechat opravdu záležet.



Jedinou mojí blogovací aktivitou tohoto týdne byl soupis akcí a soutěží. Občas už na to nemám náladu, ale i tak jsem všechny ty stránky prošla a zkusila jsem najít něco užitečného. Moc toho není. Ale aspoň něco. Pokud vás zajímají blogerské aktivity, ty obvykle sdílím na facebooku, konkrétně v mojí fb skupině, protože je to tak jednoduší, než to vkládat do článku...

To je z hlavní činnosti asi vše. Já momentálně čtu Marťana, zbývá mi asi osmdesát stránek. Byla bych ráda, kdybych to dnes stihla dočíst, ale nedělám si iluze. Přemýšlím, co si vezmu po něm. Mám velké dilema mezi sériemi Drakohamy, Roztříštená, Nevítaní nebo Nebe... Co mi poradíte? :-)


A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne