MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

29 února, 2016

Měsíc s knihou - únor

pondělí, února 29, 2016 12 komentářů
V únoru jsem konečně chytila dech a začala trochu víc číst. Takže přece jen snad svoji výzvu splním a nezačnu být pozadu. Mimo to jsem si udělala i bohatou výslužku. No posuďte sami :-)


Vezmeme to popořadě. Jelikož jsem si neudělala žádnou velkou radost před vánoci a ani těsně po nich, tak jsem to dohnala v únoru. A jak jsem zjistila, obvykle to tak mám každý rok. Během ledna či února si prostě udělám maxi objednávku knih. A ani tentokrát jsem nezůstala příliš při zemi :-)

Nejdříve jsem do košíku vhodila zbylé knihy z Démonské série. Jeden díl jsem vyhrála v soutěži, zbytek bylo nutno dodat... Víte jak přece nesnáším nekompletní série :-)


Jako další byla Kronika železného druida. První dva díly jsem měla jako recenzáky a tak strašně se mi líbily, že když mi odmítli dát další díl, musela jsem si to prostě pořídit domů :-D


Kostičas a Vidořád jsem měla taky na recenzi. Nejdříve jsem si říkala, že mi to bude stačit jako e-book. Ale když jsem byla s kolegyňkou knihomolkou okoukávat knihy, sáhla jsem si na tyto dvě knihy a to byl konec. Host dělá takové, jak to říct, sametové obálky u spousty svých knih a ani tyto nejsou vyjímkou. Takže nakonec po vekém rozmýšlení, šup do košíku, že...

A posledním kouskem v objednávce byla Měděná rukavice. Železnou zkoušku už jsem četla dávno, nebyl to sice žádný úžasný počin, přesto jsem se rozhodla pokračovat a dát tomu ještě šanci s dalším dílem. Tak uvidíme jak si duo Black a Clare poradily tentokrát...



Jako další jsem koupila Plamen, v bux ho měli za pouhých devět korun, což zjistila už asi spousta z vás, protože se to šířilo internetem jako přílivová vlna :-P


A posledními dvěma kousky v tomto měsíci jsou dvě knihy z levné knihy. Na Červený vrch jsem koukala poměrně dlouho a když jsem se rozhodla pro něj jít, měla jsem obavu, aby ještě byl. A jelikož už nic jiného neměli, čím by mě zaujali, zkusila jsem si vzít ještě tolik vychvalovaného Malého prince...


Celkový počet nových knih: 14 papírových knih, 0 e-knih

Přečtené knihy




Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

12 komentářů:

  1. Jéé, to sú naozaj krásne prírastky! Malého Princa som tento mesiac prečítala, ale iba ako e-knihu, no chcem si kúpiť aj klasickú, je to krásny príbeh :-) Korunu z temnoty mám tiež, toto pokračovanie sa mi páčilo ešte viac než jednotka :D
    Čo sa týka prvých dvoch spomenutých sérii, nečítala som, no počula som na ne samú chválu.
    Vidořád si chcem prečítať a aj Medenú rukavicu, len sa k nim stále akosi neviem dopracovať, no snáď raz konečne áno :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kostičas a Kroniky železného druida můžu jen doporučit :-)

      Vymazat
  2. Teda, pěkně ses rozšoupla! :-) Ale koupila sis mnoho nádherných knih :).

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou to krásné přírůstky, zejména ti závidím Kroniky železného druida. Tahle série mě už delší dobu neskutečně láká! :)
    Plamen mám také :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z kronik mám přečtené první dva díly a prostě super :-)

      Vymazat
  4. Nadherne prirustky:-) Kosticas jsem cetla a moc se mi libil. Preji hodne hezkych ctecich chvil:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Přečetla jsi toho hodně :) A těch přírůstků :) Démonská série je skvělá a Kroniky Železného druida patří mezí mezi mé nejoblíbenější :) Atticus a Oberon jsou prostě moc pěkná dvojka :) Jackaby se mi taky moc líbil :)

    OdpovědětVymazat
  6. Aspoň, že někdo ten dech nabrala, mě se to pořád jaksi nedaří :D :(
    Všechny knihy (a jejich doopravdy hora) vypadají doopravdy úžasně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chce chytit fakt dobrou knihu, kterou nejde pustit a ono se to pak rozjede

      Vymazat
    2. Na pár takových knih jsem už tenhle rok narazila, ale po přečtení se vždycky vrátím do módu, kdy moc nečtu... :(

      Vymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne