MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

24 ledna, 2016

Jako vždy v neděli přináším krátký přehled dění uplynulých dní. Moc toho nebylo, ale stálo to za to :-) Doufám, že i vám se dařilo dobře...

Mám nějaké nové knihy. Jako první je nová e-kniha na recenzi Jackaby. Eon jsem dnes dočetla a sepsala recenzi, takže Jakckaby je právě na řadě. Ještě mi měla přijít druhá Serafina, ale pošta nějak stávkuje nebo co a zatím se nic nedělo, tak doufám, že zítra. Včera jsem byla s mamkou v Brně a koukly jsem do Levné knihy. Vzala jsem si Erebos a na vyzkoušení knihu od Darrena Shana (když ho tak všichni chválíte :-P). No a ještě mám na cestě Jsem zlomená a Půlnoční korunu. Snad mi to všechno dojde zítra...


Zkoukla jsem zase nějaké nové filmy. Tentokrát to byl dvoudílný kousek Houdini, který vysílali v televizi. Nadšení ale ode mě nečekejte příliš velké. Co se týče filmů, jsem hodně velký kritik, horší než u knih :-) A jako druhý jsem viděla Everest, film podle skutečných událostí.

Ve středu jsem měla narozeniny, oslavy však probíhaly později. Od kolegyně z práce jsem měla slíbený dort, který byl obrovský a moc pěkný. Vážně se jí povedl a mě bylo úplně líto do něj řezat :-D Dostala jsem další figurku s kývací hlavou, nové radio do auta a spoustu dalších věcí :-) Jeden dárek mám společný s Maggie, jde o velkou plyšovou žábu, která může sloužit jako polštář. Maggie se moc líbí a většinu času mi ji zabavuje... :-D






No je čas skočit se psem ven, vzít si něco dobrého na zub a pustit si něco pěkného. Začnu asi seriálama. A když zbyde čas, přelouskám nějakou tu stránku knížky. Mám rozpracovaný obrázek ve Ztraceném oceánu, ale dnes už se do toho asi pouštět nebudu... Takže hezkou neděli a nezapoměňte se pochlubit vaším týdnem :-)


A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne