MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

13 prosince, 2015

Shrnutí týdne #74

neděle, prosince 13, 2015 čeká na komentář
Máme tady druhou prosincovou neděli. Sepisuji tedy shrnutí týdne, jak ale všichni víme, nebude mnoho k sepisování... Celkově je na blozích jak po vymření. Jen doufám, že někteří se nevytratili nadobro...

Jako první chci upozornit na probíhající soutěž. Ze začátku to vypadalo dost slibně, ale tento týden se nezapsal ani jeden člověk. Takže dnešní půlnocí to asi ukončím, abych mohla vylosovat vítěze co nejdřív a balíčky poslat, aby stihly dorazit zavčas... Jen mě to utvrzuje v tom, že moc velký zájem o soutěže není, takže v tuto dobu je to prozatím poslední soutěž...


Jelikož se blíží konec roku, některá nakladatelství už zveřejňují své plány po novém roce. Mezi prvními byla Moba, Fantom Print, Domino a Host. Vybrali jste si? Já už mám předběžně vyhlédnuté dvě knihy od Hostu - Naslouchač a Tulák... Zní zajímavě, takže uvidím, jaké budou názory ostatních.

S mým plánovaným projektem Podzimně-zimní re-reading to lehce pokulhává. Původně jsem doufala, že stihnu alespoň tři knihy Harryho Pottera, protože koncem roku jsem nechtěla už číst nové knihy. Ale dostala jsem se do skluzu a už měsíc čtu Pána věže. A z Harryho jsem nakonec stihla knihy jen dvě. Takže pokračovat budu po novém roce... Zapojili jste se taky? A zvládli jste svoje předsevzetí?

Nových knižních kousků už mnoho nebude. Podařilo se mi ale sehnat v Levné knize pokračování série Tak padne náš svět. To bylo velké štěstí, ani jsem nedoufala, že by to jednou mohli mít :-) Při té příležitosti jsem se konečně dokopala, abych aktualizovala články s mými knižními sériemi. Udělala pořádek, přidala nové a dofotila fotky... Je šílené, kolik jsem jich už nastřádala :-O


To je pro dnešek asi vše. Už nemám, co bych sepsala. Užijte si neděli, já ji mám pracovní a dorazím až pozdě večer. To už nebude energie vůbec na nic. A před námi jsou poslední dvě neděle tohoto roku... :-) A pak udělám jedno velikánské shrnutí :-P


A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji




Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne