MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

06 prosince, 2015

Shrnutí týdne #73

neděle, prosince 06, 2015 čeká na komentář
Máme tady druhou adventní neděli a jak jste si všimli, vánoce se blíží čím dál víc. Takových starostí a lítání kvůli jednomu dni, který tak rychle uteče a následující den se vracíme k běžnému životu... Nicméně, nějaký ten čas nám ještě zbývá a jelikož je ta neděle, je tu další shrnutí...

Protože mám teď málo času a popravdě především energie na čtení chybí (včera jsem přečetla vyjímečně před sedmdesát stránek a málem mi z toho Pána věže upadla ruka, je to vážně váha...), tak relaxuji po večerech u omalovánek... Dokončila jsem takový podmořský svět a hned se vrhla na nový obrázek. Tentokrát velký kruh, ve kterém se opakují jednotlivé prvky pořád dokola, takže jde spíš o to mít trpělivost a hledat stejné části, aby byly stejnou barvou...


Jak jsem slíbila, byla spuštěna soutěž. Do ní jsem vytvořila i pár svých vlastních záložek. Mimo jiné se soutěží o tři balíčky, ve dvou z nich je i kniha. Co v balíčcích je, zjistí až vítězové, buď jakmile jim dojdou, nebo až na Štědrý den, pokud to vydrží :-)

Trošičku jsem se zase rozjela s knihami. Tedy s jejich nákupy. Pořídila jsem si dva kousky, na které jsem si brousila drápky docela dlouho. Jedná se o Marťana a Všechny malé zázraky. Prostě jsem to už nevydržela. V sobotu jsem se rychle vytočila v Levné knize, abych zjistila, že tam mají mnohem více knih, než uvádějí na svém webu. Takže jsem polapila Mlhovinu a Jiskru. Jsem vážně blázen, já vím, ale zase série... A navíc mě to tak zlákalo, že ve čtvrtek půjdu znovu s mamkou a podívám se tentokrát v klidu :-P Dorazila mi i vyhraná kniha z Halloweenského hopu, Krvavá Mary, snad se nebudu bát :-) Takže zásoby na další rok opět navýšeny...


Včera jsem z nudy napsala krátký článek o vánočních svátcích. Ale jsou to jen bláboly, tak to raději ani nečtěte :-D

No a to bude asi vše. Jdu chvíli spočnout, pak si půjdu udělat štrůdl. No a pak následuje chystání balíčků do soutěže a malování Ztraceného oceánu... Hezký zbytek neděle :-)


A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji

 



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne