MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

14 prosince, 2015

Odpovědi z formulářů

pondělí, prosince 14, 2015 čeká na komentář

 

Ukáži vám odpovědi účastníků soutěže. Můžete sami vidět, které žánry lidi baví, co se jim líbí na vánocích a podobně :-) Text jsem přímo zkopírovala z formulářů, jména ani emaily uvádět nebudu. Vše je anonymní :-)


Váš oblíbený knižní žánr

  • Fantasy, historické romány  
  • Romantické, dobrodružné, dystopické i erotické a psychologické romány. Dystopické thrillery. Nebaví mě klasické krimi-thrillery. 
  • poslední dobou hlavně detektivky a erotické romány
  • Jednoznačně fantasy :)
  • Mám více oblíbených žánrů, ale hlavně čtu contemporary,YA, nebo NA knihy...:)
  • Dystopie a slaďárny :D
  • Fantasy a historické romány
  • Mám ráda celkem všechno :D hlavně romány, thrillery
  • Asi fantasy spojená s romantikou :)
  • Nejraději čtu thrillery, romány, romány pro ženy... podle nálady :)
  • Dívčí román young-adult třeba s trochou nadprirozena
  • Jednoznačně fantasy! Na tomhle žánru jsem vyrůstala. No dobře, nejdřív to byly spíš dobrodružné knížky, ale to jsem ještě nebyla docela tak knihomolem. Někdy v deseti letech jsem najednou začala strašně číst - striktně fantasy. Později jsem přidala i sci- fi, mám hodně ráda dystopie či postapokalyptickou literaturu, nebo nakonec i young adults :) 
  • Já čtu nejraději knihy o druhé světové válce a romantické knihy. Nedávno jsem ale četla všechny díly Monumentu 14 a ty mě dostaly tak i takový žánr mám ráda, ale zatím si nejsem jistá, jestli bych určitě četla všechny knihy z tohoto žánru. Tak spíše jen ty romantické a druhou světovou. :D
  • Většinou čtu dystopie, ale hlavně celkově young adult :)
  • Těch je..., ale asi nejvíc mám ráda romány, ať už to jsou erotické, historické, pro ženy...
  • Já čtu téměř všechno, takže mi udělá radost fantasy, thrillerem, detektivkou, historickou romancí nebo i pohádkou.
  • Young adult :)

Na jaké filmy se o vánocích těšíte?

  • Sam doma
  • No, já moc na filmy nekoukám, spíš si čtu... Ale ty Vánoční už jsem viděla stokrát, takže asi ani koukat na nic moc nebudu. :o))
  • Na pohádky všeho druhu. Taková klasika je pro mě Třetí Princ a potom Vánoční koleda, animovaná, bez které si neumím představit večer, kdy balím dárky :)
  • Hlavně tedy na Grinche, to je pro mě klasika :D a samozřejmě nesmí chybět romantické komedie a pohádky.
  • Já nejsem moc na ty vánoční pohádky. Občas se na nějakou mrknu, jako třeba Tři oříšky pro Popelku - to už je tradice - ale jinak je moc nesleduju.
  • S tebou mě baví svět a Sám doma, to nikdy neomrzí :D
  • Láska nebeská, Sám doma, Čtvery vánoce, Tři oříšky pro popelku, Pelíšky, Mrazík
  • Na Vánočního ducha, Bejvalek se nezbavíš, Vánoční koledu, Sám doma a plno dalších :)
  • Hlavně na pohádky, na ty se těším hodně, ať už na notoricky známé, tak na nové.
  • Klasika:Popelka,....
  • Přiznám se, že ty filmy, co dávají tradičně jednou do roka o Vánocích, vůbec nesleduji a vlastně ani neznám. Pro mě Vánoce nejsou o filmech... O filmech v televizi. Jinak já se o Vánocích ráda na něco kouknu, ale podle svého výběru, co mě zrovna zaujme, takže dost možná budu letos čučet na Marvel, Fantastickou čtyřku atd., nebo si taky stáhnu nějakou novinku. Rozhodně nekoukám na Mrazíka, Grinche a xxx dalších vánočních filmů, jejichž jména ani neznám :D
  • Klasika - Popelka a další pohádky :-)
  • Polární expres, Grinch, Vánoční prázdniny, Shrek, Vánoce naruby, Vánoční koleda, Prázdniny, Vánoční zásilka a mnohem víc....
  • Můj nejoblíbenější vánoční film jsou Vánoce naruby, takže rozhodně na ten a pak určitě takové ty klasicky jako Sám doma. A také se těším, že se poprvé podívám na Lásku nebeskou, zatím jsem to neviděla a jsem na to dost zvědavá :)

 S jakou knihou chcete strávit konec roku?

  •  Jonathan Strange a pan Norrell
  • Právě mám rozečtenou sérii Cherub a doufám, že v ní vytrvám až do konce, takže pokud by to mělo být, tak za mě určitě poslední díl Cherub Ostrov. Robert Muchamore do toho dává prozatím všechno a snad mu to vydrží po celou sérii. :o)  
  • Asi bych si tipla, že to tak vyjde na Druhý hrob nalevo. 
  • To je těžké říct, strašně ráda bych ho trávila s nějakou vánoční, mám doma knihu Miluju Vánoce, ale nějak se do ní nemohu začíst, takže ve své podstatě je to jedno, hlavně aby byla dobrá :D
  • Doufám, že s Elitou. Selekce se mi hrozně líbila a novelky - The Prince a The Queen - taky, takže už konečně dál pokročit v této sérii...:)
  • Moc bych si chtěla udělat re-reading Drahokamů :3
  • Nejspíš mi to letos vyjde na některý díl Zaklínače
  • No jelikož mě v lednu čeká zkouškové na VŠ, tak to bude asi Konec prokrastinace (Petr Ludwig) :D
  • Konec roku? Tak to je ještě dost daleko, takže si nejsem jistá. Ale tak odhadem možná s Cizinkou od Diany Gabaldon :)
  • Ještě nevím, pořád bych si chtěla pořídit nějakou s vánoční tematikou, tak uvidím :) Možná Sněží, sněží nebo Příšerné historky vánoční :)
  • To vůbec nevím :D
  • Uf, to opravdu nevím! Asi s nějakou knihou, která bude zrovna po ruce a já na ni budu mít největší chuť. Takhle dopředu nejsem schopná plánovat.
  • Jsou světla, která nevidíme - knihu už mám koupenou delší dobu, ale šetřím si ji na Vánoce (a co si budeme povídat, aspoň mám důvod kupovat další knihy:-)).
  • Se Zimním příběhem jako minulý rok. Teď zrovna čtu Zlodějku knih, tak doufám, že ji stihnu přečíst do vánoc, abych si o vánocích mohla číst ten Zimní příběh.
  • Pravděpodobně nějakou vánoční a to buď Sněží, Sněží, Dárek z pravé lásky a nebo Dash&Lily - Kniha přání :)

Co máte rádi na vánocích?

  • Krásné výzdoby, a zachumláníčko u pohádek  
  • Na Vánocích miluju dětský úsměv. Mám devatenácti měsíčního syna a hrozně si užívám, jak mu září očíčka, když pozoruje blikačky a ozdobené domy. Každá věc ho nadchne, takže pečení cukroví si budeme užívat spolu. Dřív mě Vánoce moc nebrali, ale od té doby, co mi život rozzářil můj syn, je to prostě něco úplně jiného a hned mají zas jiskru. Vánoce zkrátka dělají rodina a děti všeho věku, protože jen ty dokážou roznášet pravou Vánoční náladu a lásku... :o) 
  • Světýlka, vůni vanilky a skořice, celý den v pyžamu u pohádek s dobrotami :)
  • Atmosféru, kdy venku padají krásné vločky a já si užívám doma teplíčko s knihou. :)
  • Vánoční atmosféru, volno od školy, spoustu volného času na čtení, seriály a samozřejmě, školu...:)
  • Nejvíc ze všeho miluju všechny ty světýlka kolem a sníh, kterého bohužel poslední dobou moc nebývá :(
  • Nejradši mám když se konečně sejdeme celá rodina, rozbalujeme dárky, pijeme horký kakao, jíme curoví a ostatní dobroty, nemusíme myslet na žádné problémy a povídáme si o tom co jsme celý rok zažili :)
  • Tu úžasnou atmosféru, vůni svařáku a pražených mandlí na trzích, dárečky, sníh, ozdoby... Prostě všechno :-)
  • Asi tu atmosféru... no tu domácí atmosféru, ta celková uspěchaná atmosféra se mi moc nelíbí. A pak pohádky, cukroví, čas na čtení, pohoda... prostě mám ráda celé Vánoce :)
  • Mám ráda klid a pohodu při světle svíček, se sklenkou vína nebo punče, u pohádky... prostě láska a klid :)
  • Klid ;-)  
  • Tu jedinečnou a kouzelnou atmosféru a nadšení u rozbalování dárků!
  • Atmosféru! Pohodu s rodinou, klid a spoustu času na čtení :-)
  • Když jsem byla menší tak samozřejmě velkou kupu dárků a sníh... Teď spíš mám ráda vánoční dekorace - ozdobený stromeček, žárovičky, jelikož jsem spadla až po uši do zamilovanosti s těmihle věcmi. :)
  • Tu pohodu jak jinak, také mám ráda to velké množství jídla. A určitě dárečky jsem zvědavá na výraz bráchy a rodičů, až si rozbalí dárečky co jsem jim koupila. :)
  • To, že je všude vánoční atmosféra a, že jsem v teple domova s milovanou rodinou. Cítím vůni skořice.
  • Vánoce miluji už kvůli té krásné atmosféře, kdy se sejde rodina kolem stromečku, rozdávají se dárečky, na stole voní cukroví (které jsem sama napekla) a povídáme si o všem možném. Prostě taková rodinná sešlost, klid a pohoda u pohádek.
  • Asi hlavně ten odpočinek, prostě taková pohoda, všichni se sejdou a je to takové příjemné zastavení od všeho toho celoročního spěchu :)

 Sbíráte knižní záložky a suvenýry?

  • Záložky sbírám až od doby, co jsem u tebe vyhrála......suvenýry mám rada ale zatím nesbirám.  
  • No jasně! Hlavně tedy záložky, mám jich plnou krabici a stále jich nemám dost...:D
  • Schovávám si všechno, co se kde naskytne  
  • Sbírám. Asi ne tolik jako ostatní, jelikož se mi nechce utrácet peníze za něco, co mi jen leží v šuplíku, ale občas neodolám :D
  • Záložky miluji, stejně tak třeba hrníčky, které mají nějaký knižní motiv
  • Ano,ale většinou to jsou zalozky,které mi dají zdarma a jsou na nich reklamy :/
  • Knižní záložky opravdu jen sbírám, protože je pak málokdy použiju. Prostě je mám jen na poličce a kochám se jimi :D
  • Ano, mám na ně speciální krabice ve šatní skříni :-)
  • Knižní záložky určitě jo, ale knižní suvenýr ještě doma nemám, tak asi ne, ale kdybych měla tak jo :D
  • Záložek není nikdy dost. Momentálně sbírám různé bločky a zápisníčky, ale v dětství jsem sbírala pohlednice. 

 Nějaký oblíbený citát? Ať už z knihy nebo ne :-)

  • "Je mnohem snažší odpustit tomu, kdo se mýlil, než tomu, kdo měl pravdu.“  
  • Mám..:) Je z knihy Život jedna báseň - „Víte co? Nechte si oceán. Já beru jezero.“ 
  • mám ráda Tolkienův citát "Jediný sen je silnější, než tisíce skutečností." a od George Martina "Čtenář prožije tisíc životů, než zemře. Člověk, jenž nikdy nečte, prožije jen jeden."
  • Oblíbený citát? Teď jsi mě zaskočila. Mám jich hodně, ale zrovna teď si nemohu na žádný vzpomenout :D Ale třeba tenhle: "Všechno nedopadne dobře jenom proto, že ty chceš." Je pravdivý a možná i kapku depresivní, ale líbí se mi. I když jak nad tím tak přemýšlím, je to možná spíš hláška, než citát...
  • „A tak ten, kdo byl poražen a znovu sbírá síly, je pro mne větším vítězem než ten, kdo se těší ze včerejšího vítězství jako lenivec ze sklizně, a spěje už jen k smrti.“ (Antoine de Saint-Exupéry)
  • „Čtenář prožije tisíc životů, než zemře. Člověk, jenž nikdy nečte, prožije jen jeden.“
  • Hm... občas na nějaký skvělý citát narazím, ale já trubka si ho nikdy nepoznamenám a pak ho zapomenu... Takže momentálně si žádný nevybavím, i když nedávno jsem četla jednu knihu, kde citátů a mouder bylo požehnaně :) 
  • „Všichni dospělí byli dětmi, ale málokdo si to pamatuje.“ – Malý princ, Antoine De Saint-Exupéry
  • Já se řídím tímto citátem: Nedělej druhým to, co nechceš aby oni dělali tobě.
  • Jednou se taky nechal slyšet: "Knihy vyprávějí i řadu příběhů mimo těch vytištěných na stránkách."
    Jestli jsem tohle věděla? Ano. Knihy voní, vržou, mluví. I vy teď držíte v ruce živou, dýchající, šeptající bytost, knihu. V den, kdy jsem v knihkupectví začala pracovat, mi Philip řekl: "Zkoumejte knihy, čichejte k nim, poslouchejte je. Odměna vás nemine."
    z knihy Kufr paní Sinclairové (Louise Walters)
  • Těch je veliká spousta. Většinou si v knihách zakládám své oblíbené citáty a pak po dočtení si je vypíši. Před chvíli jsem si zrovna četla citáty z knihy Hledání Aljašky a znovu mě tenhle hrozně rozesmál :D :
    ,,Člověk myslí, že umí chodit po vodě, jenže pak se ukáže, že má jen načuráno v botách."


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne