MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

24 prosince, 2015

Co ukrývaly balíčky

čtvrtek, prosince 24, 2015 1 komentář
Jak už jsem slíbila dříve, ukážu vám obsah balíčků, o které jste začátkem měsíce soutěžili...Čekala jsem až do dneška z jednoho prostého důvodu. Balíčky byly vánočně zabalené a nechala jsem jen na vítězích, zda si je nechají pod stromeček nebo jestli je rozbalí ihned. V případě, že to vydrželi, chtěla jsem jim nechat prostor, aby sami zjistili, co je uvnitř. Nechtěla jsem, aby to viděli na blogu předčasně. Tudíž článek vydávám teď, v osm hodin večer a doufám, že dárky jsou už rozbalené. Pokud ne, nečtěte dále :-)

Balíček číslo 1

Obsahoval jednu knihu a celkem pět záložek. Tři záložky ode mě a dvě z nakladatelství Fragment.



Ledový ostrov

Americká vědecká expedice Omega, která se ve speciální ponorce Polar Sentinel vydala na průzkum hlubin Severního ledového oceánu, narazí na obří plovoucí ledovec. Brzy zjistí, že na ledovém ostrově cele skrytém pod hladinou se nachází dávno zapomenutá polární stanice Grendel – vybudovaná Sověty zhruba před sedmdesáti roky tak, aby zůstala běžně nepřístupnou a prakticky neviditelnou. Sonar ponorky zaznamená uvnitř cosi živého, což je v daných podmínkách zcela vyloučeno. Tak začíná bádání, do nějž se zapojí rovněž americké a ruské výzvědné služby a námořnictva. Tak začíná rovněž boj o přežití, neboť všichni zúčastnění se stávají předmětem hrůzného experimentu, který se na stanici rozvíjel, aby změnil budoucnost lidstva, anebo zničil veškerý život na naší planetě.



Balíček číslo 2

Obsahoval opět knihu a tři záložky, které jsem vyrobila...


Čistá země

Román, inspirovaný skutečným příběhem Thomase Glovera - britského obchodníka, který se stal významným mužem Japonska 19. století.
Thomas Glover, podnikavý skotský obchodník, se jako dvacetiletý vydává do Japonska k anglické firmě obchodující s čajem. Jeho kariéra je úspěšná, obchody se rozrůstají a tak se Glover stává zámožným a váženým mužem. Jeho rozsáhlé obchodní aktivity ho přivedou až k účasti na povstání korunního prince Mucuhita proti poslednímu šógunovi v r. 1867. Kromě toho prožívá vášnivý románek s kurtizánou Sono, která mu porodí syna (tento příběh je jádrem libreta opery Madame Butterfly G. Pucciniho). Gloverův příběh je tu zarámován osudem onoho syna, který končí svůj život poté, co na okraji Nagasaki přežil výbuch atomové bomby.

Balíček číslo 3

Obsahoval pouze záložky. Deset záložek věnovaných nakladatelstvím Fragment a šest záložek, které jsem vyrobila já. Zdobení perličkami už bylo trochu jiné než u předchozích, plus jsem přidala i nějaké kovové komponenty... :-)







Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

1 komentář:

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne